مرجع خبری پرسپولیس : عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس از انتخاب اعضای جدید هیئت مدیره این باشگاه در هفته آینده خبر داد و گفت: هواداران پرسپولیس منتظر اخباری خوب از این باشگاه باشند.

مجید فرخزادی، عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس پس از قهرمانی تیم فوتبال این باشگاه در مسابقات جام حذفی باشگاه‌های کشور با بیان این مطلب افزود: این پیروزی و قهرمانی را به هواداران پرسپولیس تبریک می گویم و همه دوستانی که برای موفقیت این تیم زحمت کشیدند. خوشبختانه تیم پرسپولیس با وجود مباحث و حواشی که طی روزهای اخیر اطراف این تیم به وجود آمده بود، عنوان قهرمانی جام حذفی را با شایستگی بدست آورد و لطف هواداران را جبران کرد.

وی با ابراز خرسندی از موفقیت تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: تیم ما در لیگ برتر هم می توانست به عنوانی بهتر از چهارمی دست یافته و یا حتی قهرمان شود اما به خاطر برخی مسائل خاص نتوانست آنطور که مورد نظر هواداران و مدیریت باشگاه است، عمل کند. با این حال با قهرمانی در جام حذفی ناکامی در لیگ برتر جبران شد و پرسپولیس فصل آینده بازهم یکی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود.

فرخزادی از برنامه های مدیریت باشگاه پرسپولیس جهت ساختن تیمی قدرتمند برای فصل آینده خبر داد و گفت: تیم پرسپولیس برای حضوری قدرتمند در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نیاز دارد که در برخی پست‌ها بازیکنانی تازه به خدمت درآورد. در این خصوص اقدامات خوبی صورت گرفته و پرسپولیس فصل آینده به مراتب قدرتمندتر از فصل گذشته خواهد بود.

“اینکه پرسپولیس دیرتر از دیگر تیم‌ها برای جذب بازیکنان مورد نظر خود اقدام کرده است، آیا در نهایت به ضرر این تیم تمام نخواهد شد؟”، عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش خبرنگار مهر، گفت: فکر نمی کنم اینطور باشد. پرسپولیس در عمل ثابت خواهد کرد که در فصل نقل و انتقالات توانایی رقابت با دیگر تیم‌ها را دارد و نفرات مورد نظر خود را جذب می کند.

وی در خصوص زمان انتخاب و معرفی اعضا هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس نیز گفت: اعضا هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس به احتمال فراوان ظرف هفته آینده معرفی خواهند شد. در جمع مدیران باشگاه پرسپولیس قطعا افرادی حضور خواهند داشت که عاشق این باشگاه باشند.

“آیا علی پروین هم جز اعضا هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس خواهد بود؟”، فرخزادی در پاسخ به این پرسش مهر گفت: من تنها می توانم در پاسخ به این پرسش خطاب به هواداران پرسپولیس بگویم که روزهای خوشی در انتظار آنها خواهد بود و اخباری خوبی را در آینده خواهند شنید.

فرخزادی احتمال ماندنش در جمع مدیران باشگاه پرسپولیس را رد نکرد و گفت: نمی دانم آیا آقای سعیدلو مرا هم برای عضویت در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس انتخاب خواهد کرد یا خیر.

وی در مورد انتخاب حبیب کاشانی برای حضور در هیئت مدیره پرسپولیس پاسخی همچون پرسش قبلی داد و گفت: امیدوارم مشکل دوشغله بودن حبیب کاشانی برطرف شود و همچنان در کنار باشگاه پرسپولیس بماند.

فرخزادی همچنین موفقیت تیم فوتبال پرسپولیس در جام حذفی را به علی دایی، سرمربی این تیم تبریک گفت و افزود: این جام را به علی دایی تقدیم می کنم. او در بازگشت دوباره به پرسپولیس زحمات زیادی برای این تیم کشید و مزد زحمات خود را با قهرمانی در جام حذفی گرفت.

تیم فوتبال پرسپولیس با برتری 4 بریک مقابل گسترش فولاد تبریز در دو دیدار رفت و برگشت فینال جام حذفی عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را بدست آورد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)