مرجع خبری پرسپولیس : عضو هيات مديره باشگاه پرسپوليس،گفت: تصميمات جديدي را براي تيم اتخاذ کرده ايم و تا پايان هفته خبرهاي خوشي براي پرسپوليس در راه است

“مجيد فرخزادي” روز چهارشنبه در گفت و گو با مرجع درخصوص اختلافات به وجود آمده در بين مسئولان اين تيم،خاطر نشان ساخت: مسئله خاصي نبوده و تا پايان هفته سو تفاهمات به طور کامل حل خواهد شد.
وي افزود: اين حاشيه ها به سود پرسپوليس نيست و بايد هرچه زود تر اين موضوع برطرف شود.
عضو هيات مديره پرسپوليس درخصوص شايعه برکناري انصاري فرد گفت: ايشان مديرعاملي هستند که اعضاي هيات مديره انتخاب کرده اند و تا جايي که لازم باشد از او حمايت خواهيم کرد و فکر نمي کنم خبر برکناري او صحبت داشته باشد.
فرخزادي درعين حال تصريح کرد: براي انصاري فرد به عنوان مديرعامل حيطه کاري مشخصي تعريف شده است و او بايد در همان حيطه به کار خود ادامه دهد.
وي درخصوص انتشار خبر احتمال استعفاي دسته جمعي هيات مديره در پايان ديدار پرسپوليس در مقابل الشباب عربستان ،اظهار کرد: اين موضوع به هيچ عنوان صحت ندارد و تمام اعضاي هيات مديره با قدرت به کار خود ادامه خواهند داد.
عضو هيات مديره باشگاه پرسپوليس با اشاره به ادامه همکاري اين باشگاه با وينگادا، گفت: درحال حاضر او سرمربي پرسپوليس است و ما از وينگادا حمايت خواهيم کرد، پس از اتمام مسابقات درخصوص وضعيت او تصميم گيري خواهيم کرد

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)