مرجع خبری پرسپولیس : عضوهيات مديره باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس تهران، با بيان اينکه دولت نهم از ابتداي فعاليت خود تلاش هاي فراواني براي توسعه و پيشرفت ورزش کشور انجام داده،گفت: اهتمام ويژه احمدي نژاد به ورزش بويژه فوتبال، ستودني است.

مجيد فرخزادي” ضمن بيان اين مطلب افزود: رييس دولت نهم به دفعات با وجود اينکه دولت با مشکل مالي نيز مواجه بود به کمک تيم هاي مردمي و پرطرفدار پرسپوليس و استقلال آمد و به تازگي نيز دستور واگذاري اين دو باشگاه را به صاحبان اصلي اش (مردم) صادر کرد.
فرخزادي خاطرنشان کرد: برخلاف اظهاراتي که از سوي برخي افراد مغرض مطرح مي شود ، دستور رييس جمهوري مبني برواگذاري اين دو تيم فوتبال به مردم را به هيچ عنوان “حرکت انتخاباتي و سياسي” نمي دانم .
عضو هيات مديره پرسپوليس تصريح کرد: طي مدت رياست ايشان بر دولت، بارها موضوع واگذاري پرسپوليس واستقلال مطرح اما به دلايل مختلف اين کار عملي نشد خوشبختانه مشکلات دراين زمينه برطرف و اين اقدام هرچه سريعتر اجرايي خواهد شد.
فرخزادي ادامه داد: در دولت نهم به هيچ وجه با ورزش برخورد سياسي نشد و اميدواريم از اين پس نيز با ورزش ازنگاه سياست برخورد نشود.
 
فرخزادي حضور ورزشکاران و قهرمانان ورزشي در فعاليت هاي انتخاباتي را به طور ذاتي چيز بدي ندانست و افزود: ورزشکاران و اهالي ورزش جزئي از مردم هستند و نبايد تلقي بدي از همکاري آنان با نامزد خاص داشت. البته ورزشکاران نيز بايد با ديد باز با مساله انتخابات برخورد کنند و مواظب باشند تا از آنان درعرصه انتخابات استفاده ابزاري نشود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)