به دنبال مربی هستیم که در حد و اندازه های پرسپولیس باشد
مرجع خبري پرسپوليس: مجيد فرخزادى يكى از اعضاى هيأت مديره تيم پرسپوليس درباره شايعاتى كه در خصوص بركنارى عباس انصارى فرد از مديرعاملى اين تيم به گوش مى رسد، گفت: باور كنيد اعضاى هيأت مديره در خصوص تغيير مديرعامل اطلاعى ندارد، چرا كه در اين بين تصميم گيرنده نهايى شخص آقاى محمد على آبادى است كه به عنوان رياست سازمان اين حق را دارد كه در خصوص عزل و نصب مديرعامل اقدام كند.
 
فرخزادى گفت: با شرايط موجود فعلاً بحث انتخاب سرمربى براى پرسپوليس مسكوت مى ماند تا وضعيت مديرعامل اين تيم مشخص شود كه اين بحث زياد هم دور نيست.
 
عضو هيأت مديره پرسپوليس گفت: با تمام اين اتفاقات آنچه مسلم است اينكه ما داريم زمان را از دست مى دهيم، اما تمام تلاش ما اين است تا در زمان باقيمانده بهترين تيم را ببنديم و بهترين نتايج را هم به دست بياوريم و در اين راه از هيچ كوششى دريغ نخواهيم كرد.
فرخزادى در پايان اظهار اميدوارى كرد كه با مشخص شدن وضعيت نهايى پرسپوليس در آينده اى بسيار نزديك، يكبار ديگر اين تيم به عنوان يكى از قدرت هاى برتر فوتبال به ليگ نهم گام بگذارد و همچون هميشه مدعى كسب عنوان قهرمانى آن باشد.
 
فرخزادي در خصوص عدم انتخاب سرمربي پرسپوليس و ناراحتي هواداران گفت: باشگاه تلاش خود را انجام داده است؛ اما هنوز سرمربي كه در حد و اندازه هاي باشگاه باشد نيافته ايم. به دنبال فردي هستيم كه به اندازه پرسپوليس بزرگ باشد و در خصوص مسائل مالي نيز با شرايط باشگاه مشكلي نداشته باشد. علي‌آبادي رياست مجمع باشگاه نيز بارها به هيات مديره تذكرات لازم را داده است و اميدواريم در اسرع وقت براي رفع اين دغدغه خاطر و آسودگي خيال مسئولان سازمان تربيت‌بدني و مردم عزيز، مشكل را برطرف كنيم.
وي در خصوص عدم تشكيل جلسه هيات مديره در يك ماه اخير گفت: جلسات خود را به صورت منظم و بدون وقفه برگزار كرديم و به نتايج خوبي رسيده‌ايم. قرار نيست تمام جلسات ما علني باشد.برخي‌ مي‌خواهند در اين شرايط حساس در كار باشگاه و هيات مديره اخلال ايجاد كنند.
فرخزادي در خصوص جذب بازيكنان جديد گفت: كميته فني از افراد زبده و پيشكسوت تشكيل شده كه بازوي توانمند باشگاه است. با تاييد اين كميته و موافقت مسئولان باشگاه بازيكنان مورد نظر جذب شدند.
وي افزود: تمام صورتجلسه‌ها به صورت رسمي وجود دارد و خوشبختانه گزارشات خوبي از سوي كميته فني در خصوص جذب بازيكنان به هيات مديره ارسال شده است. مشورت‌ در اين زمينه حرف اول را مي‌زند. 
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)