مرجع خبری پرسپولیس : عضو هيات مديره پرسپوليس تهران،گفت:برخلاف اخبار منتشر شده در بعضي از رسانه انتخابم به عنوان مديرعامل پرسپوليس را تكذيب مي‌كنم.

به گزارش مرجع خبری و به نقل از ایرنا، مجيد فرخزادي در خصوص شايعات اخير مبني بر حضور او به عنوان مديرعامل در تيم فوتبال پرسپوليس،خاطرنشان ساخت: اين خبر را به شدت تكذيب مي‌كنم زيرا هنوز سازمان اعضاي هيات مديره خود را انتخاب نكرده است كه آن‌ها بخواهند مديرعامل انتخاب كنند.

وي افزود: منتظر اعلام نظر سازمان درخصوص اعضاي جديد هيات مديره هستيم و تا زماني كه آنها انتخاب نشده‌اند تغييراتي در مدير عامل باشگاه نخواهيم داشت.

عضو هيات مديره باشگاه پرسپوليس گفت: دست سازمان براي انتخاب نفرات جديد باز است و هنوز نمي‌دانم چند عضو به هيات مديره اضافه خواهند شد و چند عضو جدا مي‌شوند.

فرخزادي درخصوص ديدار پرسپوليس مقابل استقلال تهران نيز، تصريح كرد: براي برگزاري ديدار مقابل استقلال تمامي برگزاركنندگان زحمايت زيادي كشيده بودند اما متاسفانه داور بازي اشتباهات تاثيرگذاري داشت.

وي اظهار كرد: تركي با اشتباهات خود ظلم بزرگي به تيم ما كرد و بايد اعلام كنم كه اشتباهات داوري نگذاشت ما به حق خود برسيم.

عضو هيات مديره باشگاه پرسپوليس ادامه داد: اشتباهات داوري به دليل استرس زيادي بود كه تركي در طول اين ديدار داشت.

وي درخصوص اظهارات كريم باقري مبني بر اين كه برخلاف گفته‌هاي مسئولان باشگاه پرسپوليس مصدوم نيست،گفت: كريم باقري يكي از بزرگترين بازيكنان تاريخ باشگاه پرسپوليس است و معتقدم او يكي از اسطوره‌هاي تيم ما است.

فرخزادي ادامه داد: روز قبل از بازي از كاپيتان تيم خود خواستيم در كنار پرسپوليس باشد و خوشبختانه او با در خواست ما موافقت كرد و در اردو همراه بازيكنان بود و حتي با تيم وارد ورزشگاه شد.

عضو هيات مديره باشگاه پرسپوليس، اظهار كرد: درخصوص سكو نشيني اين بازيكن كادر فني بايد نظر دهد زيرا اين بازيكن با نظر كادر فني از تركيب بيرون ماند.

وي با رد هرگونه اختلاف ميان انصاري فرد و باقري به دليل صحبت‌هاي كريم باقري در برنامه ‪،۹۰‬گفت: مطمئن باشيد اختلافي ميان اين دو وجود ندارد و انصاري فرد از صحبت‌هاي باقري در برنامه ‪ ۹۰‬ناراحت نيست.

فرخزادي با اشاره به عملكرد ضعيف خط حمله پرسپوليس در شهرآورد ‪،۶۷‬ خاطرنشان ساخت: از مهاجمان خود مي‌خواهم با يكديگر صميمي تر باشند و با نگاه جديدي به يكديگر نگاه كنند.

وي در پايان با تمجيد از عملكرد شيث رضايي در ديدار مقابل استقلال تهران، گفت: شيث ديروز يكي از بهترين بازي‌هاي خود را انجام داد و اين نشان از آمادگي بالاي اين بازيكن بود.

ديدار تيم‌هاي فوتبال پرسپوليس و استقلال روز جمعه در هفته نهم ليگ برتر فوتبال ايران با نتيجه يك بر يك مساوي به پايان رسيد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)