شنبه 22 فروردین (13:12)

مرجع خبری پرسپولیس: سخنگوى هيأت مديره باشگاه پرسپوليس تهران گفت: مسئولان باشگاه سپاهان، با طرح اتهام ضد پرسپوليس، در پى مطرح كردن تيم خود در رسانه ها هستند.
 
مجيد فرّخزادى، در واكنش به صحبت هاى مدير عامل سپاهان مبنى بر اينكه رسانه هاى پرسپوليسى، شايعه اخراج سرمربى سپاهان را مطرح كرده اند، گفت: اخبار باشگاه سپاهان در رسانه ها زياد مطرح نمى شود و به همين علت، مدير عامل اين باشگاه خواسته است كمى باشگاه خود را در رسانه ها مطرح كند.
 
عضو هيأت مديره پرسپوليس ادامه داد: پرسپوليس هيچ كارى به تيم هاى ديگر ندارد و نداشته است و فكر مى كنم مدير عامل باشگاه سپاهان مى خواهد تيم خود را رسانه اى كند.
 
فرخزادى، درباره نشست هيئت مديره باشگاه براى كسب سهميه پرسپوليس در ليگ قهرمانان آسيا گفت: كار پرسپوليس براى گرفتن سهميه، دشوار نيست و از راه زمينى به ليگ قهرمانان آسيا خواهيم رسيد.
سخنگوى هيئت مديره پرسپوليس، با بيان اينكه هيئت مديره از عملكرد وينگادا رضايت دارد، گفت: مشكلاتى در تيم وجود دارد كه بايد حل شود.
 
فرخزادى، درباره انتقادهاى مطرح شده از وينگادا مبنى بر اينكه پرسپوليس در جايگاه ششم جدول قرار دارد، نيز گفت: اين موضوع را قبول ندارم و فقط با يك برد مى توانيم از اين جايگاه به جاى بهترى برسيم. وينگادا، پرسپوليس را به جايگاه ششم نبرده است و درباره اين موضوع بايد از مربى اول فصل پرسيد و وينگادا با قبول هدايت پرسپوليس در ميانه فصل، خطر كرده است و هيچ مربى اى قبول نمى كرد با اين وضع، پرسپوليس را قبول كند و اينكه وينگادا تيم را قبول كرده است، از توانايى وى حكايت دارد.
 
فرخزادى افزود: پرسپوليس بيشتر توان خود را براى حضور در ليگ قهرمانان آسيا گذاشته است و امسال هم مى توانيم با كمى تلاش، جايگاه خود را بهتر كنيم. سخنگوى هيئت مديره پرسپوليس، با اشاره به جايگاه استقلال در فصل گذشته ليگ برتر كه در نيمه پايين جدول بود، گفت: مى توانيم با قهرمانى در جام حذفى،ناكامى هاى خود را جبران كنيم.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)