مرجع خبری پرسپولیس : مرحله اول نظرسنجی انتخاب محبوب ترین بازیکن سال 2011 جهان فردا به پایان می رسد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس فدراسیون جهانی تاریخ و آمار فوتبال(IFFHS) مطابق هر ساله اقدام به نظرسنجی اینترنتی برای انتخاب محبوب ترین بازیکن سال کرده و طبق نتایج اولیه منتشر شده علی کریمی بالاتر از فرهاد مجیدی محبوب ترین بازیکن آسیا لقب گرفت.

مرحله اول این نظرسنجی در فاصله  17 آبان تا 24 آذر ماه برگزار می شود و پس از آن سه نفر اول برگزیده قاره آسیا همراه با 17 نفر از قاره های دیگر ،  وارد دور دوم نظرسنجی نهایی خواهند شد و در فاصله روزهای 25 آذر تا 15 دی ماه ، از بین 20 نفر نهایی محبوب ترین بازیکن جهان انتخاب خواهد شد.

 

فردا آخرین مهلت رای دادن در مرحله اول است و با وجود نتایج اولیه منتشر شده امکان جابجایی رتبه ها وجود دارد پس آخرین فرصت را از دست نداده و این نماینده شایسته فوتبال ایران را در راه کسب محبوب ترین بازیکن جهان یاری نمایید.

 

هواداران می توانند برای شرکت در نظرسنجی به آدرس زیر مراجعه کرده و در بخش Asia به علی کریمی رای دهند. http://iffhs.de/?b002ec70a804f4cd003f09

 

* نحوه شرکت در نظرسنجی . پس از وارد شدن به صفحه به بخش آسیا بروید و پس از انتخاب نام علی کریمی ، به پایین صفحه رفته و پس از تایپ کد امنیتی ،  بر روی submit vote کلیک کنید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)