با وجود شایعات مطرح شده اما هنوز موافقتی برای افزایش حضور بانوان در ورزشگاه آزادی برای دیدار بازی پرسپولیس و نفت آبادان انجام نشده است.

تیم فوتبال پرسپولیس روز چهارشنبه در حالی به مصاف نفت آبادان خواهد رفت که قرار است تعدادی از بانوان هوادار فوتبال با حضور در ورزشگاه آزادی این بازی را از نزدیک تماشا کنند.

در یکی دو روز گذشته  شایعاتی در خصوص تعداد هواداران خانم که اجازه ورود به ورزشگاه را دارند مطرح شده بود. در بازی استقلال مقابل مس کرمان مجوز ورود 500 هوادار خانم به ورزشگاه آزادی داده شده بود. اما شایعاتی در این یکی دو روز اخیر منتشر شد مبنی براینکه 4 هزار هوادار خانم می‌توانند بازی پرسپولیس مقابل نفت آبادان را از نزدیک تماشا کنند که این مسئله البته هنوز تأیید نشده و در حد یک گمانه‌زنی است.

در این باره شورای تأمین استان تهران هنوز موافقتی با افزایش تعداد حضور بانوان در ورزشگاه آزادی نداشته است. از دبیرخانه شورای تأمین استان تهران خبر می‌رسد که قرار است فردا جلسه‌ای در همین خصوص برگزار شود تا مشخص گردد که چه تعداد از بانوان پرسپولیسی قادر خواهند بود با حضور در ورزشگاه آزادی دیدار شاگردان یحیی گل‌محمدی مقابل نفت آبادان را از نزدیک تماشا کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)