رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی اعتقاد دارد آرامش باید به نماینده ایران در فینال لیگ قهرمانان آسیا بازگردد.

محمدمهدی فروردین در گفت‌وگو با خانه ملت، با اشاره به نشست دوشنبه هفته آینده فراکسیون ورزش مجلس درباره مسائل و مشکلات باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: با توجه به اینکه باشگاه پرسپولیس در آستانه فینال لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد، بازگشت ثبات و آرامش به این تیم در آستانه فینال آسیا ضروری است.

وی افزود: پرسپولیس پُرهوادارترین تیم باشگاهی کشور بوده و چندین سال است که با وجود تمامی کمبودها و کاستی‌ها، دل هواداران خود و مردم را شاد کرده است. این تیم طی سه سال اخیر، دو بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرده است. انتظار داریم پیش از نشست هفته آینده فراکسیون ورزش، مدیران باشگاه پرسپولیس و وزارت ورزش ظرف امروز (سه‌شنبه) و فردا، هر چه سریع‌تر تکلیف نحوه پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق باشگاه را برای جلوگیری از محرومیت باشگاه مشخص کنند.

نماینده مردم فیروزآباد، قیر و کارزین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اولویت دیگر باشگاه پرسپولیس در مقطع کنونی، پرداخت پاداش و حق و حقوق بازیکنان است تا آنها در کنار کادر فنی بتوانند تمرکز کافی برای حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را داشته باشند و طبق برنامه زمان‌بندی تعیین شده تمرینات خود را ادامه دهد. ضمن اینکه این بازیکنان باید حفظ و نفرات مد نظر کادر فنی برای تقویت تیم باید به پرسپولیس اضافه شوند. محرومیت عیسی آل‌کثیر نیز باید تا پیش از برگزاری فینال پیگیری شود تا این محرومیت بی‌منطق، با دفاعیات کارشناسی و فنی لغو شود.

رئیس فراکسیون ورزش مجلس با تأکید بر اینکه فینال لیگ قهرمانان آسیا برای ورزش کشور بسیار اهمیت دارد و قهرمانی در آسیا افتخاری ملی به شمار می‌آید، تأکید کرد: بازگشت آرامش به اردوی سرخپوشان مهم‌ترین مسئله‌ای است که در مقطع کنونی اهمیت دارد و در شرایط فعلی نباید فرصت پیش رو را برای کسب افتخار از دست داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)