پرسپولیس نیوز : مدیر خدمات تلفن همراه شرکت فناپ اعلام کرد فردا مشخص خواهد شد برنده خودروی پرشیا هوادار پرسپولیس بوده است یا استقلال.

احسان مظفری پور مدیر خدمات تلفن همراه شرکت فناپ که در زمینه خدمات IT و تلفن همراه با باشگاه پرسپولیس همکاری دارند در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس درباره سرویس حمایت هواداری گفت: شرکت فناپ از اواسط سال 1390 و با توجه به برنامه جامع سردار محمد رویانیان برای توسعه باشگاه پرسپولیس طراحی و پیاده سازی سامانه جامع هواداری را در دستور کار خود قرار داد که توسعه پرتال اینترنتی و شناسایی بیش از یک میلیون و دویست هزار هوادار پرسپولیس، صدور کارت هواداری و ارائه خدمات ارزش افزوده از طریق هر دو اپراتور تلفن همراه کشور برای اولین بار و به طور رسمی با هدف ارائه خدمات و درآمدزایی برای باشگاه از جمله آنها است.

مظفری پور تصریح کرد: سرویس حمایت هواداری که آقای رویانیان در مراسم افتتاح صندوق سرمایه گذاری پرسپولیس خبر آن را اعلام کرد برای پرسپولیس راه اندازی شد و به منظور گسترش این خدمات برای هواداران سایر باشگاه ها ، باشگاه استقلال نیز آمادگی خود را اعلام داشته و بر اساس توافقاتی که داشتیم این باشگاه نیز به این طرح اضافه شد و رفته رفته سایر باشگاه ها نیز به این طرح اضافه خواهند شد. در حال حاضر 55 درصد شرکت کنندگان در این سرویس حمایت هواداری، هواداران باشگاه پرسپولیس هستند و استقبال بسیار خوبی از این سرویس داشته و باید بگویم هواداران تیم ها می توانند با ارسال پیامک از طریق تلفن همراه ایرانسل خود از تیم محبوب خود حمایت نموده و به نوعی کمک مالی نمایند.

هواداران پرسپولیس با ارسال پیامک به شماره 80406 از طریق خطوط ایرانسل می توانند در این طرح حمایتی مشارکت کرده و ضمن حمایت از پرسپولیس از مشوق ها و جوایز ویژه ای که در نظر گرفته شده بهره مند شوند.

وی درباره قرعه کشی انجام شده پس از مسابقه امروز استقلال و ملوان گفت: این قرعه کشی مربوط به هواداران شرکت کننده در سرویس حمایت هواداری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال بود و یک خودروی پرشیا قرعه کشی شد که فردا از طریق هماهنگی با اپراتور مشخص خواهد شد شماره تلفنی که برنده این قرعه کشی شده اهل کدام شهر است و هوادار پرسپولیس است یا استقلال. این قرعه کشی هر هرفته انجام خواهد شد و یک خودروی پرشیا و تعدادی تلفن همراه به نفراتی که در قرعه کشی برنده می شوند اهدا می شود. در حال حاضر استقبال هواداران پرسپولیس و استقلال از این طرح حمایتی بسیار قابل توجه و چشمگیر بوده و بر اساس برنامه هایی که در نظر داریم و همچنین مذاکرات انجام شده سایر باشگاه های پرطرفدار نیز به این طرح اضافه خواهند شد.

مظفری پور در پایان گفت: آقای رویانیان در بدو شروع فعالیت خود در باشگاه پرسپولیس به مسائل حوزه IT و خدمات ارزش افزوده تلفن همراه اهمیت زیادی داده و به دنبال ارائه خدمات به هواداران و همچنین درآمدزایی برای باشگاه بودند و این طرح های کلان یکی پس از دیگری در حال اجرا شدن است و دیگر باشگاه های لیگ برتری نیز با آگاهی از این طرح ها تمایل خود را برای استفاده از این پروژه ها اعلام داشته اند و ما برنامه هایی مد نظر داریم که بتوانیم بهترین خدمات را به فوتبال دوستان ارائه نماییم.

پس از بازی پرسپولیس – نفت نیز قرعه کشی انجام خواهد شد و یک فوتبال دوست دیگر به عنوان برنده خودروی پرشیا معرفی خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)