اتفاقات بازي 2 ـ 2 از يادم نمي‌رود
مرجع خبری پرسپولیس : بازي‌هاي پرسپوليس و استقلال معمولا هيجان بسيار زيادي دارد ولي هيجان دربي براي فوتبالدوستان ايراني زماني بيشتر مي‌شود كه عادل فردوسي‌پور گزارشگر اين مسابقه باشد. او در گزارش‌هاي خود معمولا به نكات حاشيه‌اي توجه خاصي دارد و كنايه‌ها و جملات به يادماندني‌اش هميشه سوژه جالب توجهي بوده است.

 

فردوسي‌پور در مورد داربی حرف‌هاي جالبي مي‌زند و معتقد است كه اين مسابقه برنده خواهد داشت. البته نكته جالب توجه اينجاست كه عادل از پاسخ دادن به بعضي از سوالات طفره مي‌رود چرا كه معمولا گزارشگران در ايران متهم به استقلالي يا پرسپوليسي بودن هستند و آنها نمي‌خواهند ماهيت‌شان در اين خصوص مشخص شود.

 

فردوسي‌پور در مورد اينكه گزارش كدام بازي‌ها برايش خاطره‌انگيز بوده است مي‌گويد:

 

«من بازي‌هاي زيادي را گزارش كرده‌ام و اگر بگويم كداميك جالب بوده است حرف و حديث درست مي‌شود.به هر حال در دربي وقتي يك تيم برنده مي‌شود طرفداران تيمي كه باخته است از گزارشگر دل خوشي ندارند. فكر مي‌كنم خاطره‌انگيزترين مسابقه‌اي كه گزارش كرده‌ام ديداري بود كه با تساوي 2 ـ 2 به پايان رسيد و در نهايت به جنجال و درگيري كشيده شد. تمامي اتفاقات آن بازي برايم جالب بود و آنها را فراموش نخواهم كرد.»

 

فردوسي‌پور در پاسخ به اين سوال كه جدا از دوران گزارشگري، كدام بازي‌ها در ذهن‌ات به عنوان خاطره باقي مانده است مي‌گويد:«مطمئناً‌ بازي‌هاي زيادي را به ياد دارم كه از تماشاي آنها لذت برده‌ام ولي نمي‌توانم اشاره‌اي به آنها داشته باشم!»

 

عادل در پاسخ به اين سوال كه نتيجه بازي روز جمعه چه خواهد شد تأكيد مي‌كند:«من مي‌گويم اين دربي باز هم برنده خواهد داشت.»

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)