مرجع خبری پرسپولیس : در آيين‌نامه فدراسيون فوتبال از اصحاب رسانه شبيه بازيكنان، مربيان، مديران و داوران به رسميت شناخته شده و جز خانواده فوتبال به حساب مي‌آيند.

 

شكايت يكي از عكاسان از فرهاد مجيدي و يكي از مجريان از علي دايي نشان مي‌ دهد كه اصحاب رسانه هم مي‌توانند از اهالي فوتبال به كميته انضباطي شكايت كنند و عادل فردوسي‌پور مجري برنامه نود هم مي‌تواند از فراز كمالوند سرمربي تراكتورسازي شكايت كند.

 

با توجه به اظهارات كمالوند در رابطه با اينكه فردوسي‌پور را حقوق‌بگير باشگاه‌ استیل آذین معرفي كرده است و اين موضوع طبق ماده 23 آيين‌نامه انضباطي نشر اكاذيب به حساب مي‌آيد، فردوسي‌پور مي‌تواند از سرمربي تراكتور به كميته انضباطي شكايت كند.

البته با توجه به جرياناتي كه در چند روزه اخير پيش آمد به نظر مي‌رسد كه عادل هرگز چنين تصميمي نگيرد. او در برنامه نود با پخش تصاويري از برنامه‌اش در سال گذشته ثابت كرد كه اظهارات كمالوند واقعيت نداشته و او در برنامه‌اش از اينكه علي كريمي با محروميت مواجه نشد حتي از رئيس كميته انضباطي انتقاد كرد.

 

بعد از پايان برنامه نود و با توجه به پخش مصاحبه كمالوند و پخش اتفاقات ورزشگاه فولادشهر، آنچه در اذهان عمومي نقش بسته به نفع فردوسي‌پور بوده نه به نفع منتقدان او.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)