عادل فردوسی‌پور درباره سفرش به قطر و گزارش بازی فینال جام قهرمانان آسیا توضیحاتی ارائه کرد.

عادل فردوسی‌پور گزارشگر فوتبال و تهیه‌کننده تلویزیون درباره سفرش به قطر به خبرآنلاین گفت: به دعوت ای‌اف‌سی و برای گزارش بازی فینال می‌روم که از اینستاگرام رسمی ای‌اف‌سی به صورت زنده پخش خواهد شد و از این بابت خوشحالم که می‌توانم این مسابقه را برای مردم گزارش کنم.

وی در ادامه در واکنش به برخی شایعاتی که در برخی کانال‌های تلگرامی درباره مذاکره این مجری و برنامه‌ساز مطرح تلویزیون با شبکه فارسی‌زبان مطرح شده بود گفت: با هیچ شبکه فارسی‌زبان خارج از کشور قصد مذاکره ندارم و قبلا هم گفتم که در شبکه‌های فارسی‌زبان خارج از کشور قصد فعالیت ندارم.

عادل فردوسی‌پور در پایان گفت: دوستان مغرض چون گذشته جوسازی و شایعه‌پراکنی نکنند.

آخرین گزارش عادل فردوسی پور برای پرسپولیس به مسابقه پرسپولیس و پاختاکور در مرحله گروهی فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا برمی گردد. گزارش دو فصل قبل او در مسابقه نیمه نهایی لیگ قهرمانان بین پرسپولیس و السد هم در خاطر هواداران مانده است. این در حالی است که محمدرضا احمدی این بازی را برای شبکه سه گزارش خواهد کرد.

فردوسی پور همچنین در مصاحبه ای دیگر حریف پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان را تیم بزرگ و سختی دانست و ابراز امیدواری کرد تا نماینده ایران بتواند قهرمانی را از آن خود کند.

عادل فردوسی همراه با تیم رسانه ورزش عنوان قهرمانی جام حِرَف را از آن خود کرد و گل قهرمانی را هم خود فردوسی پور به ثمر رساند.

فردوسی پور که حالا شایعه گزارشش برای اینستاگرام AFC شنیده می شود درباره فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: به عنوان نماینده فوتبال کشورمان دوست دارم پرسپولیس نتیجه خوبی بگیرد و قهرمان شود.

او در خصوص تیم اولسان هم گفت: بازی بسیاری سختی است و تیم کره ای تیم بزرگی است اما امیدوارم با غیرت بچه ها پرسپولیس برنده باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)