مرجع خبری پرسپولیس : عادل فردوسی پور که به تازگی در غم از دست دادن مادر بزرگش عزادار شده امشب در برنامه 90 به استقبال بازی حساس ایران و بحرین در چهارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل می رود.

 

باید منتظرآخرین خبرهای مسئولین فدراسیون فوتبال از وضعیت تیم ملی امید در برنامه امشب نود باشیم. مطابق دوشنبه شب ها، برنامه نود به تهیه کنندگی و اجرای عادل فردوسی پور به روی آنتن شبکه سیما خواهد رفت.

عادل فردوسی پور که به خاطر از دست دادن مادربزرگ خود عزادار است امشب کار راحتی برای پرداختن به حواشی مد نظر خود دارد چرا که در هفته گذشته به جز یک دیدار عقب مانده ،مسابقه ای در لیگ برتر انجام نشد و از این روز امشب عادل برای پرداختن به حواشی مد نظر برنامه ۹۰ از زمان کافی بهره می برد.

 

 

پیش بینی می شود در قسمت هایی از برنامه امشب به مسابقات برگزار شده در جام حذفی اشاره ای شود و گزارشی از مسابقات و حواشی آن ها به پخش در آید.

اما نکته مهم این هفته دیدار تیم ملی ایران و بحرین هست که فردا انجام می شود و امشب مطابق روال برنامه ۹۰ به این بازی توجه خواهد شد.

 

از این رو باید منتظر بود و دید که فردوسی پور چه کسانی را از کادر فنی تیم ملی یا فدراسیون فوتبال به برنامه نود عوت کرده است تا جوابگوی سوالات و حواشی های مختلف این روز های تیم ملی و فدراسیون فوتبال باشند.

 

بنا بر این گزارش به نظر میرسد باید منتظرآخرین خبرهای مسئولین فدراسیون فوتبال از وضعیت تیم ملی امید در برنامه امشب نود باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)