مرجع خبری پرسپولیس : همين که اين برنامه توانسته تا حدي پلشتي ها و زشتي هاي فوتبال را نشان بدهد و به خصوص توانسته با دوربين هاي متعدد، ليگ برتر را تحت نظر داشته باشد، خوب است.

 

در آخرين شب برنامه پارک ملت در سال 90 که مدتي بعد معلوم شد کلا آخرين برنامه آن هم هست، عادل فردوسي پور، دقايقي مهمان تلفني برنامه بود.

 

 

گفت و گوي عادل با شهيدي فر را احتمالا بعضي از فوتبال دوستان نديدند چون اطلاع رساني نشده بود. فردوسي پور در دقايقي که روي آنتن بود موفقيت 13 ساله 90 و اينکه اين برنامه در نظرسنجي هاي مختلف رسانه ها و نشريه سروش، توانسته در صدر بهترين برنامه ها قرار بگيرد را نتيجه لطف مردم دانست و گفت: «همين که اين برنامه توانسته تا حدي پلشتي ها و زشتي هاي فوتبال را نشان بدهد و به خصوص توانسته با دوربين هاي متعدد، ليگ برتر را تحت نظر داشته باشد، خوب است».

 

فردوسي پور در جواب اين سوال شهيدي فر که «کدام برنامه 90 و موضوع آن برايت جذاب بوده؟» به موضوع انتقال تيم ها به شهرستان ها و جا به جايي هاي تيم هاي ليگ برتر که درگير مسايل سياسي شده بود اشاره کرد و تاکيد کرد از اينکه برنامه 90 توانسته يکي از عوامل عدم جا به جايي تيم هايي مثل نفت تهران و مس سرچشمه شود، خوشحال است.

 

فردوسي پور در پاسخ به اين سوال که تعطيلات عيد به کجا مي رود و آيا برنامه اش پخش مي شود گفت: «جايي نمي روم چون تهران در نوروز خلوت است و مي توان به خوبي استراحت کرد و از آن لذت برد. به احتمال زياد برنامه هم ندارم مگر اينکه شرايط خاصي به وجود بيايد».

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)