مرجع خبری پرسپولیس : عادل فردوسی پور که برای گزارش بازی دو تیم پرسپولیس و شاهین در استودیو جام جم حضور داشت در حین گزارش بار ها لب به انتقاد از کرار و سرمربی تیم امید گشود.

به گزارش روز شنبه مرجع خبری از اتفاقات برنامه نود وماجراهای مربوط به بخشش جاسم کرار،فراز کمالوندباخت تیمش مقابل ملوان راگردن مجری این برنامه انداخت.عادل اما تحمل نکرد تا برنامه نود این هفته از راه برسد وپاسخ سرمربی تراکتور را بدهد.

او که در استودیوی جام جم برای پخش زنده بازی شاهین وپرسپولیس به همراه رضارجبی کارشناس برنامه حضور داشت با زیرکی بحث غیبت عبدالله کرمی در شاهین را پیش کشید وگفت:آقای سعیدلو که رفت تبریز وکرار رابخشید والبته ما در برنامه نود به طور مفصل به این ماجراپرداختیم.حالا بماند که رفتند انزلی وباختند وآن را انداختند گردن ما،حالا سعیدلو رفته بوشهر ودر پاسخ به در خواست هواداران بوشهری مبنی بربخشش عبدالله کرمی گفته بود به شریفی می گویم واگر منع قانونی نداشت چرا که نه!

او کنایه های دیگری هم داشت:

*تیم امید قرار بودبا تیم جمع کنش کار را شروع کند وحالا قرار شده همون تیم جمع کن(افاضلی)تیم امیدرا رهبری کند.بازی تیم امید راهم ساعت 3بعدازظهر گذاشته اند.حالا اگر ساعت6بود شاید به جای 150 تماشاگر 250تا می آمد.

*قرار بود کرش سرمربی تیم ملی بشه اما معلوم نشد چرا«دوشنبه 25بهمن»ایمیل زد که نمی آیم.

*بازیکنای عراقی همه بی نظمن،هوار ملامحمد سردسته بی نظم هاست!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)