مدافع میانی منچستریونایتد معتقد است تیمش باید تا جایی که می‌تواند بازیکنان را مسؤول مهار ستاره پرتغالی رئال مادرید کند.

  •  
  •  
  •  

ریو فردیناند در گفت‌و‌گویی که این هفته با سایت یوفا انجام داد بر اهمیت مهار کریستیانو رونالدو در دیدار مرحله یک‌هشتم لیگ قهرمانان اروپا که فردا شب انجام می‌شود، تأکید کرد.

وی در خصوص این بازی اظهار داشت: این مسابقه‌ای است که همه منتظر تماشای آن هستند و صحبت‌های بسیار زیادی درباره آن می‌شود.

مدافع منچستریونایتد در خصوص کریستیانو رونالدو نیز گفت: پیغام‌هایی به هم داده‌ایم؛ اما وقتی در شرایطی قرار می‌گیرید که در رقابتی با یک دوست روبرو می‌شوید تمام پیام‌ها و مکالماتتان به یک سمت سوق پیدا می‌کند و تا زمانی که بازی تمام نشود نمی‌توانید صحبت‌های همیشگی کنید.

فردیناند اضافه کرد: مطمئنم که هواداران به خوبی از او استقبال می‌کنند. هواداران از زمان حضور رونالدو در تیم تا خروج وی یک صدا نام او را فریاد می‌زدند. او وقتی پسر جوانی بود به اولدترافورد آمد و به عنوان یک بازیکن سطح بالا باشگاه را ترک کرد. هنگامی که تیم را ترک کرد احترام زیادی به او گذاشتند و هنوز هم می‌گذارند.

وی خاطرنشان کرد: باید هنگامی که توپ در اختیار رونالدو است، افراد زیادی را مسئول مهار وی کنیم؛ اما مادرید تیم بسیار خوبی است که باید مطمئن شوید برای رویارویی با آنها در شرایط خوبی قرار دارید.

مدافع شیاطین سرخ در خصوص پیروزی 4 بر 3 رئال مادرید در دیدار دوتیم در سال 2003 گفت: یک بازی دیوانه‌وار بود و اگر بخواهم صادق باشم باید بگویم آنها واقعا فوق‌العاده بازی کردند.

ریو فردیناند بازی مقابل رائول را در آن سال‌ها بسیار سخت توصیف کرد و افزود: رائول فراتر از یک مهاجم میانی بازی می‌کرد و این سوال را در ذهن ایجاد می‌کرد که آیا می‌خواهی بیایی و مرا مهار کنی؟ اگر مرا مهار کنی فضای کافی برای فرار یک بازیکن دیگر مهیا می‌شود یا اینکه من در فضایی که تو ترک کرده‌ای چرخش می‌کنم و برای گلزنی از آن استفاده خواهم کرد. او باهوش‌ترین بازیکنی بود که تاکنون مقابلش بازی کرده‌ام.

وی ادامه داد: در 2 فینال لیگ قهرمانان مقابل مسی بازی کردیم. او واقعا عامل برتری تیمش بود.

فردیناند در خصوص فینال مسابقات در ومبلی نیز تأکید کرد: بازگشت به آنجا و انجام درست کاری که قبلا نتوانستیم انجام دهیم، حس خوبی است. ما به آنجا رفتیم و آن جور که رویمان حساب می‌شد، بازی نکردیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)