خبرگزاری فارس: فردیناند به تیم ملی انگلیس بازمی‌گردد

پس از آنکه مدافع منچستریونایتد بازی‌های خوبی در ترکیب تیمش انجام داد، سرمربی سه شیرها بازگشت او به تیم ملی را مورد توجه قرار داده است.

به نقل از ساکرنت، روی هاجسون که در رقابت‌های یورو ۲۰۱۲ ریو فردیناند را به دلایل فوتبالی از ترکیب تیم ملی انگلیس کنار گذاشته بود، تحت تاثیر نمایش درخشان این مدافع کهنه کار قرار گرفته و ممکن است وی را به ترکیب انگلیس بازگرداند.

فردیناند ۳۴ ساله از سال ۲۰۱۱ در هیچ دیداری از تیم ملی انگلیس به میدان نرفته است ولی تجربه بالای او می‌تواند در دیدار با سان مارینو و مونته نگرو در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ به داد تیم هاجسون برسد.

گری کیهیل و کریس اسمالینگ در شکست ۲ بر یک انگلیس برابر برزیل به عنوان مدافعان میانی در ترکیب اصلی قرار داشتند ولی اکنون کیهیل به ندرت در ترکیب چلسی قرار می‌گیرد و اسمالینگ نیز از ماه گذشته برای منچستریونایتد به میدان نرفته است.

فیل جاگیلکا به دلیل آسیب دیدگی مدت‌ها است که در ترکیب اورتون به میدان نرفته است. جولئون لسکات نیز دیگر در منچسترسیتی بازیکن ثابتی به شمار نمی‌رود و رایان شوکراس نیز در دیدار انگلیس با سوئد بسیار پر انتقاد ظاهر شد.

بر این اساس روی هاجسون اعلام کرده ممکن است فردیناند را برای حضور در دیدارهای پیش رو به تیم ملی دعوت کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)