پیشکسوت پرسپولیس درباره پیروزی این تیم برابر نفت مسجدسلیمان صحبت کرد.

فرزاد آشوبیا در خصوص شرایط تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس در این مدت شرایط خوبی را رقم زده است. اگر در برخی بازی ها نتایج لازم را به دست نیاورده به علت عدم تمرکز تیم بوده وگرنه از نظر فنی مشکل خاصی ندارد.

وی در خصوص پیروزی پرسپولیس برابر نفت مسجدسلیمان گفت: روند حرکتی پرسپولیس روند خوب و روبه جلویی است و این اتفاقات در دو بازی اخیر بیش از پیش نمود پیدا کرده است. اگر پرسپولیس در چند بازی قبل نتیجه لازم را کسب نکرده علت این موضوع عدم تمرکز تیم بود. مسائل داوری در چند بازی گذشته تمرکز و توجه زیادی را از پرسپولیسی‌ها به ویژه کادر فنی گرفت. در صورتی که به نظر من نیازی به این اتفاق نبود و پرسپولیس باید تمرکزش را روی کار خودش بگذارد.

بازیکن اسبق پرسپولیس خاطرنشان کرد: برابر نفت، پرسپولیس نمایش قابل قبولی را از خود نشان داد و موفق شد در بازی کاملا یک طرفه و برنامه‌ریزی شده برد شیرینی را کسب کند. این برد در حضور هواداران رقم خورد و با این پیروزی پس از شکست خانگی مقابل هوادار، خاطره تلخ باخت اخیر نیز به دست فراموشی سپرده شد.

آشوبی با اشاره به نقش بیرانوند در این پیروزی گفت: مهار پنالتی آن هم در دقایق اولیه می تواند روند هر تیمی را تغییر داده و شرایط روحی و روانی ویژه‌ای را برای تیمی که دروازه بان آن موفق به مهار پنالتی شده ایجاد کند. این حرکت بیرانوند واقعا ستودنی بود و انتظار من از دروازه بان با کیفیت و فنی مانند بیرانوند همین موضوع بود. او موفق شد در این بازی با مهار پنالتی اتفاق خوبی را برای پرسپولیس رقم بزند. در همه تیم ها به خصوص تیم‌های بزرگ دروازه‌بان‌ها نقطه اتکا مهمی محسوب می شوند و می توانند مرکز ثقل روحی هر تیم به شمار بیایند که بیرانوند در پرسپولیس این نقش را به خوبی ایفا می کند.

پیشکسوت پرسپولیس اشاره‌ای به ادامه روند رو به رشد تیم داشت و افزود: پرسپولیس می‌تواند این روند را در 9 بازی باقی مانده از لیگ برتر ادامه دهد، مشروط بر اینکه تمرکز تیم در حد بالا روی مسائل داخلی باشد. با توجه به پتانسیل فنی بالایی که پرسپولیس دارد و کیفیت شاکله اصلی این تیم، تصور من این است که پرسپولیس می تواند در 9 دیدار باقی مانده در لیگ اتفاقات خوبی را رقم زده و خود را در مسیری قرار دهد که منجر به قهرمانی شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)