فولاد، نفت، مس كرمان و ذوب آهن مرا مي خواهند ولي فعلا دارم روي پيشنهاد اين تيمها فكر مي كنم

 گل ؛  در حالي كه تنها 6 روز تا پايان فصل نقل و انتقالات زمان باقي مانده وضعيت فرزاد حاتمي و تيم آينده اش مشخص نيست. مهاجم استقلال كه رضايتنامه اش را از اين باشگاه در يافت كرده چند پيشنهاد دارد كه هنوز به هيچ يك از انها پاسخ مثبت نداده. حاتمي كه بحث پرسپوليسي شدنش در ميان بود در اين باره مي گويد:« صحبتهاي اوليه را با پرسپوليس انجام دادم ولي در آخر به جمع بندي نرسيديم. خيلي دوست داشتم با علي دايي كار كنم اما قسمت نشد. فكر مي كنم بهتر است امسال پرسپوليسي نشوم. انشالله در سالهاي آينده بتوانم در خدمت علي دايي باشم»

حاتمي به كدام تيم مي رود؟ او مي گويد:« فولاد، نفت، مس كرمان و ذوب آهن مرا مي خواهند ولي فعلا دارم روي پيشنهاد اين تيمها فكر مي كنم. تمرينات اختصاصي را انجام مي دهم ولي تا به جمع بندي نهايي نرسم تيم جديدم را انتخاب نمي كنم. »

حاتمي درباره مذاكره با فولاد مي گويد:« در اين مدت يكبار با حسين آقا صحبت كردم. به او گفتم در اسرع وقت تصميمم را مي گيرم. فركي خيلي آدم درست ، سالم و باهوشي است. گل محمدي هم همينطور. دوست دارم امسال با يكي از اين 2 بزرگوار كار كنم. كار كردن كنار انها خوب است اما بايد به جمع بندي نهايي برسم»
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)