پرسپولیس نیوز : هافبک تیم پرسپولیس گفت:من معمولا پیش بینی نمی کنم چرا که کار سختی است اما انشاالله که در دربی سه امتیاز را کسب کنیم.

 فرشاد احمدزاده درباره خاطره انگیزترین دربی اش اظهار داشت: همانطر که همه می دانند بازی 4بر2 برای من از همه خاطره انگیزتر است. هواداران در آن بازی دل شان شاد شد. آن بازی آنقدر قشنگ بود که استقلالی ها هم لذت بردند. امیدوارم که این بازی هم  خوب و قشنگ از آب در بیاید.

وی درباره استرس دربی خاطرنشان کرد: استرس که طبیعی  است و وجود دارد. دربی ها همیشه حساسیت داشته اند مخصوصا در ایران. بازیکنان سعی می کنند بالاترین توانایی خود را در این بازی نشان دهند.

هافبک پرسپولیس درباره پیش بینی اش از نتیجه بازی گفت: من معمولا پیش بینی نمی کنم چرا که کار سختی است اما انشاالله که در دربی سه امتیاز را کسب کنیم.

وی درباره دو رقمی سرخابی ها پیش از دربی بیان داشت: کار بسیار قشنگی بود. امیدوارم که در روز دربی هم شاهد درگیری نباشیم. ما همه با هم رفیق هستیم و فقط در زمین مسابقه رقیب هم هستیم. انشاالله که همه چیز به خوبی و خوشی تمام شود. من با اکثر استقلالی ها رفیق هستم علی الخصوص مهدی رحمتی، وریا غفوری و جابر انصاری.

احمدزاده در پایان درباره احتمال گلزنی به مهدی رحمتی گفت: فوتبال حرفه ای است و موضوعش فرق دارد. ما در زمین رقیب هستیم. انشاالله بازی روز یکشنبه تماشاگرپسند باشد و در نهایت پرسپولیس برنده آن باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)