پرسپولیس نیوز : طارمی در بازی با صبا یک گل زد و گل‌های زیادی نزد که به گفته فرشاد پیوس پیشکسوت پرسپولیس او از تمرکز لازم برخوردار نیست.

مهدي طارمي در بازي پرسپوليس و صباي قم يك گل زد و شايد دو گل ديگر هم نزد.  فرشاد پیوس پیشکسوت سرخ‌ها که سابقه آقای گلی لیگ را هم در کارنامه دارد در این مورد گفت:به نظرم مهدي طارمي هنوز به آن آمادگي لازم بدني نرسيده است اما مهم‌تر از آن بحث روحي و رواني است. طارمي بايد ذهن خود را آزاد كند.
مهاجم دهه 60 پرسپولیس در ادامه گفت: او بايد هر روز به صورت اختصاصي تمرينات گلزني داشته باشد. مهاجم پرسپولیس و تیم ملی باید ذهن خودش را از هرچیزی غیر از فوتبال خالی کند.
پیوس درباره نیمکت نشینی طارمی در ابتدای فصل گفت: طارمی در تمرینات پیش فصل حضور نداشت و از لحاظ بدنی از بقیه عقب تر بود ولی طارمی توی زمین بازیکن تاثیرگذر است و می تواند مدافعان حریف را اذیت کند. شما دیدید که در بازی با صبا هم گلزنی کرد و چند موقعیت را هم از دست داد.به نظر من او بايد فيكس باشد چون واقعاً فوتباليست تأثيرگذاري است.
شماره 17 سابق سرخپوشان درباره صدرنشینی و شرایط پرسپولیس در لیگ شانزدهم گفت: پرسپوليس در حال حاضر بهترين فوتبال را ارائه مي‌دهد و خدا را شكر بر خلاف فصل گذشته، شروع خوبي هم داشته و توانسته در پايان هفته چهارم صدرنشين باشد. اگر همين روند حفظ شود مطمئن باشيد پرسپوليس قهرمان ليگ برتر خواهد شد. برانکو پرسپولیس را در خط دفاع و دروازه تقویت کرده و همین امر باعث پیشرفت این تیم در جدول شده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)