مرجع خبری پرسپولیس : كاپيتان پيشين تيم پرسپوليس گفت: اخلاق در فوتبال حرف اول را مي‌زند و دو بازيكن پرسپوليس با حركات زشت‌شان اين تيم را متزلزل كردند.

فرشاد پيوس امروز در نمايشگاه مطبوعات درباره وضعيت تيم پرسپوليس گفت: ما اگر موضوعي را در رابطه با پرسپوليس عنوان مي‌كنيم به خاطر علاقه‌اي است كه به اين تيم داريم. ما چندين سال در پرسپوليس كار كرديم و زحمت كشيديم و دل هواداران را شاد كرديم. به نظر من پرسپوليس با پيروزي كه به دست آورده بايد به دنبال ضعف‌هايش بگردد.

وي ادامه داد: تيم پرسپوليس مقابل داماش از نظر ساختاري ضعف داشت و دفاع تيمي، سازماندهي و نظم تيمي زياد خوب نبودند. اگر پرسپوليس بخواهد نتيجه‌ بگيرد، بايد در 20 روز استراحتي كه دارد، بر روي ضعف‌هاي خود كار كند و تمرين‌هاي خود را به خوبي انجام دهند. به نظر من حتي نبايد تمرين را يك روز كنار بگذارند.

كاپيتان پيشين پرسپوليس، افزود: پرسپوليس بايد از همين فردا تمرين‌هاي خود را شروع كند و دل هوادارانش را شاد كند. ضعف تيم پرسپوليس در ساختار دفاع تيمي است كه نياز به كار تاكتيكي بيشتري دارد. هر چند پرسپوليس بازي خود را برد، اما دفاع و حمله خوبي نداشت و تيم حريف هر موقعي كه اراده مي‌كرد مي توانست موقعيت خوبي را به دست آورد. پرسپوليس برد خوبي را بدست آورد اما ضعف اين تيم بيشتر از اين حرف‌ها است.

وي درباره حركات غيراخلاقي دو بازيكن پرسپوليس و جايگاه اخلاق در ورزش، گفت: اخلاق حرف اول را در فوتبال مي‌زند. هر چند حركت بسيار زشتي در فوتبال ما انجام شد، اما بايد به اين موضوعات رسيدگي شود و حتي محروميت و جريمه نقدي براي آن در نظر گرفته شود تا اين مسايل برطرف شده. مسئولان نگذارند چنين مسايلي باز شود، چرا كه اين موضوعات به ضرر فوتبال ما است.

پيوس خاطر نشان كرد: فوتبال ما، يك فوتبال رو به رشد است و جوانان و نوجوانان ما موضوعاتي كه در فوتبال ايجاد مي‌شود را مشاهده مي‌كنند و اگر با چنين موضوعاتي برخورد نشود، ممكن است اين مسايل دوباره تكرار شود.

بازيكن سابق پرسپوليس ادامه داد: اين حركات بر اثر شوخي كردن زياد بازيكنان در تمرين به وجود مي‌آيد و بازيكنان در زمين هم همان شوخي‌ها را انجام مي‌دهند. اين دو بازيكن كه مرتكب اين حركات شدند، بازيكنان خوبي هستند و به درد پرسپوليس مي‌خورند، اما با اين حركت زشت‌شان تيم پرسپوليس را متزلزل كردند.

وي در پاسخ به سوالي درباره اين كه كه وي پيش از اين عنوان كرده بود برخي از بازيكنان در پرسپوليس كم‌كاري مي‌كنند، گفت: به نظر من هنوز برخي از بازيكناني كه بايد به جان و دل براي پرسپوليس بازي كنند، اين كار را انجام نمي دهند. البته حال كه پرسپوليس بازي خود را برده است، همه چيز زير سايه اين پيروزي قرار مي‌گيرد. اما به نظر من وقت زياد است و بايد كار بيشتري از سوي اين تيم انجام شود. البته حميد استيلي تيمش را بسته است و خودش بايد جوابگوي اين مسايل هم باشد.

كاپيتان پيشين پرسپوليس در عين حال تصريح كرد: به نظر من بازيكنان پرسپوليس بايد عرق پيراهن داشته باشند، نه اين كه براي پول پرسپوليس فوتبال بازي كنند، اما در اين تيم چند بازيكن هستند كه فقط براي پول به پرسپوليس آمده اند كه معروف شوند.

پيوس درباره احتمال تغيير حميد استيلي از كادر فني پرسپوليس هم گفت: حميد استيلي كار خودش را انجام مي‌دهد و برد شيريني هم به دست آورد، بايد به وي وقت داده شود و اگر كار را با استيلي ادامه دهيم خوب است، اما اگر مربي درجه يك بياوريم عالي است.

وي از حضور باقري و عابدزاده در كادر فني پرسپوليس استقبال كرد و گفت: به كارگيري اين دو ورزشكار تجربه بسيار خوبي است و به پرسپوليس كمك مي‌كند.

كاپيتان پيشين پرسپوليس درباره واگذاري سهام پرسپوليس به بخش خصوصي هم، تصريح كرد: سهام باشگاه پرسپوليس بايد بيشتر در دست مردم باشد، چون بخش خصوصي به دنبال منفعت مالي خود هست و اگر پرسپوليس به هوادارانش واگذار شود، بيشتر براي اين تيم دل مي‌سوزانند، اما در مجموع با خصوصي شدن پرسپوليس و استقلال فوتبال ما روز به روز پيشرفت خواهد كرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)