فرشاد پیوس تاکید کرد پرسپولیس باید یک سرمربی بزرگ خارجی جذب کند.

فرشاد پیوس گلزن بزرگ تاریخ پرسپولیس که در بین اهالی فوتبال به «فرشاد آقای گل» شهره است چند روزی است راهی شهر تبریز شده و از بدحادثه در این سفر دچار شکستگی از ناحیه مچ پا هم شده است. پیوس که سرمربی تیم پتروشیمی ماهشهر بود با وجود ۸ پیروزی پیاپی و حضور در مرحله پلی اف در بازی برگشت و در ضربات پنالتی مقابل شهرداری نوشهر و اکبر میثاقیان تن به شکست داد.

پیوس ضمن اشاره به شرایط این روزهای پرسپولیس گفت: خب خداروشکر پس از یک فصل پر فرازونشیب پرسپولیس موفق شد یک بار دیگر جام قهرمانی را بالای سر برده و شایستگی خود را ثابت کند. به هرحال نباید از این واقعیت گذشت که پرسپولیس با وجودی که در نیم فصل اول فرازونشیب زیادی داشت اما در نیم فصل دوم عملکرد فوق العاده ای را به نمایش گذاشت و از نظر آماری نیز بهترین تیم لیگ در نتیم فصل دوم بود. از این رو امیدوارم برای فصل آینده نیز خوب تجهیر شود تا حضور قدرتمندی در لیگ برتر و لیگ نخبگان داشته باشد.

پیوس در مورد جانشین اوسمار هم گفت: اوسمار عملکرد خوبی داشت. آن هم درحالی که کمتر کسی روی آن حساب می‌کرد. من یادم هست در نیم فصل انتقادهای زیادی از مدیریت پرسپولیس و خود اوسمار بابت انتخاب او می‌شد اما این مربی برزیلی رفته رفته با نتیجی که گرفت خود را اثبات کرد و درنهایت نیز موفق شد بی حرف و حدیث تیمش را قهرمان کند.

فرشاد پیوس در مورد انتخاب جانشین اوسمار هم اضافه کرد: نظر شخصی من این است که در این مقطع مربی ایرانی نمی‌تواند به مجموعه پرسپولیس کمک کند. حتی بهترین مربیان ایرانی نیز قادر نیستند در شرایط فعلی با توجه به جو هواداری کمک حال تیم باشند. به همین خاطر من فکر می‌کنم باید یک مربی بزرگ خارجی که می‌تواند ارتباط خوبی با بازیکنان برقرار کند، جذب شود. مربی دیکتاتور و خود رای نمی‌تواند به تیم کمک کند. مربیانی نظیر برانکو و لستانکو که با بازیکنان ارتباط دوستانه ای دارند بهترین انتخاب پرسپولیس در این مقطع هستند.

کاپیتان سابق پرسپولیس در مورد بیرانوند نیز چنین گفت: من فکر میکنم نباید این گونه به بیرانوند هجوم می‌آوردند. بیرانوند شاید کمی‌عجله کرد اما کار غیرحرفه ای نکرد. او دوست داشت جدا شود و به همین دلیل نیز تصمیم به جدایی گرفت.

فرشاد پیوس درپایان در مورد شایعاتی که پیرامون جدایی افشین پیروانی شنیده می‌شود هم تاکید کرد: افشین پیروانی یکی از سه عامل اصلی موفقیت پرسپولیس در پرسپولیس بوده و با توجه به قدرت رهبری‌اش کاملا در جمع کردن حواشی موفق نشان داد. کمتر کسی می‌تواند چایگاه پیروانی را در پرسپولیس داشته باشد و بعید می‌دانم مدیریت باشگاه پرسپولیس نیز چنین تصمیمی‌داشته باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)