مرجع خبری پرسپولیس : بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به شرایط پرسپولیس در جدول لیگ بر‌تر، این تیم محکوم به پیروزی بر تراکتورسازی است.

فرشاد پیوس با بیان مطلب فوق اظهار داشت: پرسپولیس برای آبروداری و بقا در میانه جدول لیگ بر‌تر به ۳ امتیاز این بازی نیاز مبرم دارد.

وی ادامه داد: هواداران این تیم از پرسپولیس پیروزی می‌خواهند و پرسپولیسی‌ها برای شاد کردن هواداران خود و بیرون بردن غم نتایج ضعیف این تیم در هفته‌های اخیر باید ۳ امتیاز این بازی را از تراکتورسازان بگیرند.

پیوس با بیان اینکه شرایط دو تیم برای کسب امتیازات برابر است، گفت: هر دو تیم به امتیازات این بازی نیاز دارند و این کار را به خصوص برای پرسپولیس که در خانه حریف و در مقابل تماشاگران این تیم بازی می‌کند، سخت‌تر می‌کند و پرسپولیس باید با تغییر در تاکتیک خود و ترمیم نقاط ضعفش در بازی‌های گذشته با هوشیاری به مصاف تراکتورسازی برود.

وی ادامه داد: هر تیمی که از موقعیت‌ها بهتر استفاده کند و از کناره‌های زمین به نحو احسن بهره ببرد، برنده بازی خواهد بود و امیداورم این تیم برنده، پرسپولیس باشد.

بازیکن سابق پرسپولیس در پایان در خصوص تاثیر عملکرد این تیم در لیگ بر رقابت‌های آسیایی گفت: بدون شک عدم نتیجه گیری پرسپولیس در لیگ بر‌تر از لحاظ روحی و روانی تاثیر بدی بر این تیم در بازی‌های آسیایی خواهد گذاشت و دنیزلی باید با کسب ۳ امتیاز این بازی تیمش را برای بازی بعد خود در آسیا مهیا کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)