من همه چيز را به خدا مي‌سپارم و در پايان فصل اميدوارم با قهرماني سپاهان بتوانيم خوشحالي را به مردم اصفهان هديه كنيم و پس از آن براي خودم تصميم مي‌گيريم.

سایت گل؛ فرشید طالبی مدافع تیم فوتبال سپاهان، که این روزها شرایط سختی را در روند نزولی تیم خود در آستانه‌ی فینال جام حذفی دنبال می‌کند، در مصاحبه با سایت گل گفت :

النصر؛ بازي را برديد اما خيلي تلخ بود؟

بله ما بازي را برديم چرا كه ما رفته بوديم براي اعتبار خود بجنگيم. ما مي‌دانستيم ممكن است حوادثي رخ دهد كه ما صعود نكنيم اما خوب تمام تلاش ما اين بود كه بازي خوبي از خود ارائه دهيم. ما يك بازي ديگر هم داريم كه براي حفظ آبرو مي‌خواهيم آن را هم ببريم. اگر چه ما صعود نكرديم اما اين چيزي از ارزش‌هاي تيم سپاهان كم نمي‌كند و اميدواريم بتوانيم در آينده جبران كنيم.

مصاف فولاد و استقلال؛ يك جورهايي براي شما خيلي حساس است.

بله خوب اين بازي شرايط خاص خودش را دارد و ما هم اميدواريم شرايطي به وجود بيايد كه تكليف قهرماني به روز آخر برسد و در مجموع اميدواريم حق به حقدار برسد.

قهرمانی در لیگ برتر؛ چقدر اميد داريد؟

ما هنوز روي كاغذ شانس داريم و همانطور كه هيچ كس فكرش را نمي‌كرد داماش روبه‌روي ما آن نتيجه را بگيرد ممكن است همين اتفاق در بازي داماش و استقلال بيفتد. ما بازي با داماش را روي اتفاقات نتيجه را واگذار كرديم اما اميد داريم كه در ادامه ليگ نتايجي رقم بخورد كه به نفع ما باشد. با اين اميد است كه مي‌توانيم براي قهرماني بجنگيم. ما تلاش خود را مي‌كنيم ، قهرمان واقعي هيچوقت خسته نمي‌شود اميدوارم كسي جام را بالاي سرش ببرد كه حقش است.

طالبی و سپاهان؛ در این تیم خواهی ماند ؟

من الان بازيكن سپاهان هستم. سپاهان تيم بزرگي است . من اصفهان را خيلي دوست دارم و عقبه من اين دوست‌داشتن را نشان مي‌دهد. من در اين شهر خيلي توانستم پيشرفت كنم . من همه چيز را به خدا مي‌سپارم و در پايان فصل اميدوارم با قهرماني سپاهان بتوانيم خوشحالي را به مردم اصفهان هديه كنيم و پس از آن براي خودم تصميم مي‌گيريم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)