شهرداری تبریز – پرسپولیس تهران

شنبه 27/6/89 / ورزشگاه یادگار امام شهر تبریز – 16:30

داور: سعید بخشی زاده / کمک ها: حسین خانبان و بهرام کیانی

 

مرجع خبری پرسپولیس : غفلت همیشه موجب پشیمانی است. همانند آنچه هفته گذشته و در ثانیه های پایانی برای پرسپولیس رقم خورد و پرسپولیس را در عین شایستگی از سه امتیاز شیرین محروم کرد.

 

تساوی هفته گذشته برابر پاس، به رغم همه تلخی های فزاینده اش، یک اتفاق مثبت بود چرا که در برهه ای از فصل رقم خورد که امکان جبران آن وجود دارد و از طرفی به قرمزهای مغرور ثابت کرد که برتری اگر همراه شود با ساده انگاری، در نهایت چیزی جز تلخی در پی نخواهد داشت. پرسپولیسی ها امروز با همین تفکر به تبریز می روند.

 

ترکیب احتمالی پرسپولیس

 

رحمان احمدی – حمید علی عسکری – سپهر حیدری – شیث رضایی – علیرضا محمد – تیاگو فراگا – مازیار زارع – محمد پروین – امیرحسین فشنگچی – محمد نوری – سعید حلافی

 

ترکیب احتمالی شهرداری تبریز

نوشی صوفیانی – غفوری – ابرقویی – صمدپور – صمیمی – پیرزاده – طهماسبی – ادواردو – بائو – گودرزی – دقیقی

 

گلزنان احتمالی

در غیاب غلامرضا رضایی، محمد نوری فعلا روی دور گل زدن است و مهمترین گزینه سرخ ها برای گشودن دروازه شهرداری تبریز محسوب می شود.

 

ستاره های کلیدی

در پرسپولیس محمد نوری این روزها حسابی به چشم می آید و می درخشد. فشنگچی نیز با توجه به سرعت و تکنیکش می تواند از ضعف سمت راست خط دفاعی شهرداری به بهترین نحو استفاده کند.  در تیم رقیب سعید دقیقی خطرناک ترین چهره است، در سوی دیگر میثم بائو برای رویارویی با تیم سابقش انگیزه های فراوانی دارد.

 

تماشاگر احتمالی

هواداران تراکتورسازی حامی همه تیمهای تبریزی هستند. در واقع نام تیم شهرشان برای آنها تفاوتی ندارد، آنها برای حمایت از شهرشان به ورزشگاه خواهند آمند. پیش بینی حضور 40 هزار نفر در ورزشگاه یادگار امام دور از ذهن نیست.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)