دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس در صورت گل نخوردن برابر گل گهر می تواند اختلافش را رقیبانش را در کلین شیت افزایش دهد.

در کنار فرصت بسیار خوب پرسپولیسی‌ها برای کسب عنوان قهرمانی نیم فصل با توجه به تک دیدار باقی مانده با گل گهر، حامد لک دروازه‌بان تیم پرسپولیس نیز می‌تواند از سایر همتایان خود در لیگ برتر به طور محسوسی سقبت بگیرد.

شماره ۸۱ سرخپوشان که پیش از آغاز لیگ بیستم به پرسپولیس پیوست تاکنون در ۱۳ بازی برای سرخ‌ها به میدان رفته و فقط دیدار مقابل مس رفسنجان را به دلیل محرومیت از دست داد. لک با ثبت ۷ کلین‌شیت از این حیث برترین دروازه‌بان لیگ برتر است و بعد از او نیز محسن فروزان (فولاد)، حسین پورحمیدی (آلومینیوم اراک) و رشید مظاهری (استقلال) با ۶ کلین شیت در رده دوم قرار دارند.

با توجه به اینکه تیم‌های ۴ دروازه‌بان نام برده در لیگ برتر ۱۵ بازی تیم خود را انجام داده و به استقبال نیم فصل رفته‌اند حامد لک این فرصت را پیش‌رو دارد تا با ثبت کلین شیت مقابل تیم گل‌گهر در شهر سیرجان از سایر رقبا به نحوی محسوس سبقت بگیرد؛ هرچند با همین آمار هم در شرایط فعلی لک بیشترین کلین شیت را تا نیم فصل به نام خود ثبت کرده است.

از نظر تیمی نیز پرسپولیس تا نیم فصل با ثبت ۸ کلین شیت از ۱۴ بازی انجام شده بهترین تیم لیگ بیستم است؛ ۷ کلین شیت توسط لک و یک کلین شیت توسط رادو به ثبت رسیده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)