مرجع خبری پرسپولیس : خسرو حيدرى مدافع راست سپاهان در چند بازى اخير تيم ملى عملكرد چندان خوبى نداشته و افشين قطبى با دور كردن او از تركيب اصلى عدم رضايت خودش از عملكرد خسرو را به نوعى اعلام كرده است.

 

عليرضا محمد مدافع راست پرسپوليس كه دورى اش از تيم ملى را نمى تواند تحمل كند و نسبت به اين مساله همواره اعتراض داشته ، حالا بهترين فرصت را به دست آورده تا به جمع ملى پوشان ايرانى برگردد.

 

با توجه به شناختى كه از روحيات محمد داريم، دورى از تيم ملى برايش قابل هضم نيست اما اگر اين بازيكن كمى فرصت طلب يا بهتر است بگوييم فرصت شناس باشد، مى تواند دوباره نام خودش را در فهرست قطبى جاى دهد.

 

مدافع راست سرخپوشان در حال حاضر ۲ فرصت بزرگ دارد كه اولى ديدار مقابل ملوان و بعدى دربى تهران است و به خصوص حضور در دربى مى تواند با توجه به ديدگاه هايى كه معطوف آن است، راه را براى حضور مجدد محمد در تيم ملى هموارتر كند.حضور موفق در پرسپوليس در اين ۲ بازى مى تواند به عليرضا محمد اين فرصت را بدهد كه توانايى هايش را يك بار ديگر به رخ افشين قطبى كشيده و يك بار ديگر شانس حضور در تيم ملى را براى خودش ايجاد كند.

 

عليرضا محمد در پرسپوليس زيرنظر قطبى كار كرده و سرمربى حال حاضر تيم ملى شناخت كافى از فوتبال او دارد واگر محمد كمى تلاش و همت در اين ۲ ديدار داشته باشد، مى تواند دوباره در اردوى تيم ملى حاضر شده و شانس خودش را حتى براى حضور در جام ملت هاى آسيا افزايش دهد. اگر محمد قدر اين فرصت طلايى را نداند، در آينده و براى هميشه افسوس اين فرصت را خواهد خورد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)