مرجع خبری پرسپولیس : فصل نقل و انتقالات فوتبال ایران ساعت 24 شنبه در حالی به پایان می رسد که ملی پوشان ایران بعد از اتمام نقل و انتقالات هم 72 ساعت برای انتخاب تیم آینده فرصت دارند.

 

پرسپولیس تاکنون 4 سهمیه از 6 سهمیه بازیکنان داخلی اش را با حضور علی کریمی، محمد نصرتی، میثاق معمارزاده و مهرداد اولادی پر کرده است. این در حالیست که سرخپوشان پایتخت در اردوی ترکیه در حال ارزیابی شرایط بازیکنان خارجی هستند.

 

پرسپولیس در فصل جدید می تواند 4 بازیکن خارجی جذب کند که یکی از آن ها سهمیه آسیایی محسوب می شود و با بازیکنان آسیایی قابل جذب خواهد بود. علاوه بر این در لیست بازیکنان داخلی هنوز دو جای خالی به چشم می خورد.

 

با توجه به پایان مهلت نقل و انتقالات تیم های لیگ برتری در ساعت 24 شنبه در صورتی که پرسپولیسی ها تا آن زمان با بازیکن مورد نظرشان به توافق نرسند 72 ساعت فرصت خواهند داشت تا با استفاده از بازیکنان ملی پوش دو سهمیه خود را تکمیل کنند.

 

ضمن اینکه تیم های لیگ برتری برای جذب بازیکنان خارجی فرصت بیشتری دارند و به این ترتیب پرسپولیسی ها با دقت و وسواس بیشتری به دنبال جذب بازیکنان خارجی با کیفیت هستند.

 

انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری – استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)