بسیاری از هواداران بی‌اطلاع استقلال می گویند چرا تیم ما باید به خاطر طلب استراماچونی حذف شود اما پرسپولیس که پرونده رادوشویچ را دارد، از آسیا حذف نمی شود؟

فرق مهم پرونده استراماچونی با رادوشویچ این است که استقلال هیچ اقدامی برای پرداخت پول مربی ایتالیایی چه در دوره های قبل و چه این دوره نکرد اما پرسپولیس قسط اول طلب رادوشویچ را داد و ضمانت کرد که قسط های دوم و سوم را هم بدهد. به همین دلیل بود که امروز رادو گفت بابت طلب من خطر حذف از آسیا پرسپولیس را تهدید نمی کند و هواداران نگران این موضوع نباشند.

در واقع کنفدراسیون فوتبال آسیا و مسئولان برگزاری مسابقات به این نتیجه رسیدند که باشگاه پرسپولیس قصد و نیت پرداخت پول طلبکاران خود را دارد اما چنین حرکتی را در استقلال ندیدند و تصمیم به حذف این تیم گرفتند. حتی همین امروز محمد مومنی عضو هیات مدیره استقلال گفته هیچ درآمدی نداریم و در جلسه هیات مدیره هم پولی برای استراماچونی جور نشد!

استقلالی ها در واقع تمام امیدشان به نهادهایی مثل وزارت ورزش بود که وزارت هم طبق قانون نمی تواند مستقیما پول بدهد مگر این که استقلال را به اسپانسرها وصل می کرد که البته این کار را باید خود مدیران باشگاه انجام می دادند و وزارت هم می توانست زودتر از اینها به ماجرا ورود کند اما بهرحال داستان استراماچونی با رادوشویچ خیلی فرق دارد. پرونده استراماچونی یک پرونده باز و بلاتکلیف است و پرونده رادوشوویچ پرونده ای که بسته و تعیین تکلیف شده و اگر قرار است دوباره مشکلی برای پرسپولیس ایجاد کند باید مجددا به جریان بیفتد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)