خبرگزاری پرسپولیس : فرماندار شهرستان جویبار با اشاره به حضور تیم کشتی این شهرستان با نام باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در لیگ برتر کشتی آزاد گفت: پرسپولیس نباید در حمایت از کشتی جویبار تنها به نام پرآوازه اش اکتفاء کند.

امید نیک نژاد روز شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان جویبار , گفت : هفته گذشته در بازی نخست لیگ برتر کشتی آزاد تیم کشتی پرسپولیس جویبار در زمین خود در مقابل تیم ثامن الحجج اولین شکست خود را تجربه کرد .

وی از باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس خواست تا حمایتهای مالی از تیم کشتی قدرتمند و محکم جویبار را افزایش دهد و گفت: رونق بخشیدن به توان این تیم و حضور با انگیزه و قدرتمند در لیگ برتر کشتی آزاد نیاز به ظرفیت سازی و حمایت مالی باشگاه دارد .

فرماندار شهرستان جویبار , ادامه داد: باشگاه پرآوازه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با حامی مالی شدن تیم کشتی جویبار پا به عرصه لیگ برتر کشتی آزاد گذاشت و این حمایت نباید فقط در حد نام باشگاه باشد.

وی از قول مدیر عامل باشگاه پرسپولیس برای جذب کشتی گیران خارجی و قرار گرفتن در ترکیب تیم جویبار در ادامه لیگ خبرداد و گفت: تحقق این وعده نقطه امیدی برای تیم است .

نیک نژاد به کسب عنوان قهرمانی دو سال قبل تیم جویبار در لیگ برتر کشتی آزاد کشور اشاره کرد و گفت: در سال 1389 این تیم در بازی نخست طعم شکست را چشید ولی در پایان قهرمانی لیگ را از آن خود کرد

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)