خبرگزاری پرسپولیس : فرنگی کاران تیم صبای قم در نخستین مسابقه خود از رقابت های لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه های کشور مقابل کشتی گیران پرسپولیس به روی تشک می روند.

تیم کشتی فرنگی صبا به نمایندگی از هیئت کشتی استان قم و در تلاش برای کسب عنوان قهرمانی باید در هفت وزن با پنج حریف مدعی در فصل جدید پیکارهای لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه های کشور به رقابت بپردازد.

پس از برگزاری جلسه هماهنگی تیم های حاضر در فصل جدید مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور، حضور شش تیم در رقابت‌های این دوره قطعی شد که یکی از آنها صبای قم خواهد بود و تیم ها از پنجشنبه هفته جاری در شهرهای مختلف به مصاف یکدیگر می روند.

با مشخص شدن زمان آغاز این دوره از مسابقات و البته با برنامه ریزی صورت گرفته از سوی سازمان لیگ فدراسیون کشتی و موافقت نمایندگان تیم های شرکت کننده قرار است رقابت های لیگ برتر کشتی فرنگی از روز پنجشنبه 28 دی ماه و با حضور شش تیم در یک گروه به انجام برسد.

بر این اساس فصل جدید مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی با حضور تیم های موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) سبزوار، فولاد ماهان سپاهان اصفهان، پرسپولیس مازندران، صبای قم، هیئت کشتی خوزستان و هیئت کشتی فارس از به شکل رفت و برگشت انجام می شود.

بدین ترتیب بر اساس برنامه، در هفته اول این رقابت ها، تیم کشتی فرنگی موسسه مالی اعتباری ثامن الحجج(ع) سبزوار با هیئت کشتی خوزستان، فولاد ماهان سپاهان اصفهان با هیات کشتی فارس و پرسپولیس مازندران با صبای قم مسابقه می دهند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)