هافبک تهاجمی تیم فوتبال ذوب‌آهن در آستانه بازی تیمش با پرسپولیس گفت: برای ما فرقی نمی‌کند مقابل کدام تیم بازی می‌کنیم و هدف‌مان صعود به فینال جام حذفی است.

اسماعیل فرهادی در گفت‌وگو با تسنیم درمورد تقابل ذوب‌آهن با پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی گفت: بازی بسیار سختی است. البته برای ما فرقی نمی‌کند که تماشاگران پرسپولیس در ورزشگاه باشند یا نباشند. ما زیاد به این فکر نمی‌کنیم که حریف‌مان چه تیمی است، چون دنبال قهرمانی هستیم. ما می‌خواهیم بازی خوبی را انجام دهیم و امیدوارم به فینال راه پیدا کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که «آیا غیبت چند بازیکن تأثیرگذار پرسپولیس به سود ذوب‌آهن خواهد بود؟»، خاطرنشان کرد: ما اصلاً به این مسائل فکر نمی‌کنیم و این امکان وجود دارد که بازیکنان جانشین انگیزه چند برابری داشته باشند. این کارمان را سخت می‌کند ولی ما فقط به بردن پرسپولیس فکر می‌کنیم و امیدواریم به آنچه که می‌خواهیم دست پیدا کنیم. البته نتیجه قابل پیش‌بینی نیست و هر تیمی از فرصت‌ها بهتر استفاده کند، برنده خواهد شد.

فرهادی در قسمت دیگری از حرف‌هایش خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم یحیی گل‌محمدی مقابل تیم سابقش انگیزه‌های زیادی دارد و به اندازه کافی پرسپولیس را می‌شناسد. امیدوارم در نهایت خواسته‌های او را در زمین پیاده کنیم و به برد برسیم.

وی که سابقه دو بار گل زدن مقابل پرسپولیس را دارد، درمورد اینکه آیا احتمال می‌دهد دروازه پرسپولیس را باز کند، گفت: برای من موفقیت ذوب‌آهن و رفتن به فینال از همه چیز مهمتر است ولی دوست دارم به پرسپولیس گل بزنم. هرچه قسمت باشد همان خواهد شد، با این حال امیدوارم تیمم برنده شود و این همه چیز مهمتر است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)