دروازه بان تیم تراکتورسازی گفت: با رفتن تونی دوست دارم در تبریز بمانم و کار کنم.

محسن فروزان در گفت و گو با خبرنگار اوج ، درباره صحبت های محمدحسین جعفری مبنی بر اینکه تونی اولیویرا او را نمی خواهد، اظهار داشت: این مساله نباید به اینجا کشیده می شد اما سردار جعفری لطف کرد و درباره من با تونی صحبت هایی را انجام داد. شنیده ام تونی در این جلسه زیر بار اینکه من برگردم نرفته است. او و دستیارانش به هدفی که از 7 ماه پیش دنبال می کردند، رسیدند. به آنها تبریک می گویم. آنها موفق شده اند رفیقشان را فیکس کنند و من را بیرون بگذارند.

وی ادامه داد: از آذرنیا و جعفری ممنونم که تلاش کردند من برگردم. متاسفانه لجبازی های تونی تمامی ندارد و با همین لجبازی قهرمانی در لیگ را از دست داده ایم و کارمان برای صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان سخت شده است. تراکتورسازی این همه بازیکن خوب دارد اما مربی اش بلد نیست از آنها چگونه استفاده کند. مشکل تراکتورسازی من نیستم. تونی با ابراهیمی، حاتمی، دهنوی، حاج سفی و … به مشکل خورده و بلد نیست تیم را مدیریت کند. چطور می شود که سال گذشته ما 4 بازیکن ملی پوش داشتیم اما امسال فقط یک بازیکن در تیم ملی داریم؟

دروازه بان تراکتورسازی درباره آینده اش عنوان کرد: تونی که با حضور من در تمرینات موافقت نکرده و فعلا به طور اختصاصی تمریناتم را انجام می دهم تا بدنم در شرایط ایده آل بماند. جعفری که اعلام کرده تونی سال بعد می رود و خودش هم مثل زندانی ها هر روز چوب خط می اندازد تا قراردادش تمام شود و برود. هنوز تصمیمی برای آخر فصل نگرفته ام اما با رفتن تونی دوست دارم در تبریز بمانم و کار کنم.

فروزان در پایان خطاب به هواداران تراکتورسازی افزود: من دو سال در تبریز حضور داشتم و خاطرات تلخ و شیرین زیادی دارم. همه هواداران را دوست دارم اما از آنها یک گله هم دارم. من یکسال بهترین بازی ها را برای تراکتورسازی کردم اما امسال مرا یادشان رفت. 7، 8 ماه است هواداران تراکتور مرا فراموش کرده اند. با این حال آنها سرمایه این تیم هستند و خوشحالم که مقابل الشباب عربستان بعد از مدت ها مرا یادشان آمد و چند ثانیه ای تشویقم کردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)