پیشنهادهای دیگری هم دارم اما نمی خواهم نامی از تیمی ببرم. قطعا با بررسی شرایط ظرف روزهای آینده تیم جدیدم را انتخاب می کنم.

به گزارش جام،  درباره محسن فروزان حرف و حدیثهای زیادی مطرح می شود. او روز گذشته با مسئولان پرسپولیس صحبت هایی را انجام داد اما این مذاکرات منجر به عقد قرارداد با سرخپوشان نشد.

 

شاید طبیعی باشد او که در چند سال اخیر و به ویژه سال گذشته یکی از بهترین دروازه بانان ایران بوده است، شایعه های زیادی پیرامونش ایجاد شود اما خودش راضی به این امر نیست. او از حاشیه فراری است و به همین خاطر از برخی رسانه ها دلخور است. فروزان در این باره به آی اسپورت می گوید: «من هیچ وقت اهل بازارگرمی نبوده ام اما در روزهای اخیر برخی دوستان به من کم لطف بودند. با این حال گله ای ندارم و سعی دارم بدون حاشیه تیمم را انتخاب کنم.»

وی درباره روند مذاکراتش با پرسپولیس ادامه می دهد: «هنوز چیزی مشخص نیست. دوست دارم قبل از توافق کامل با پرسپولیس با علی دایی صحبت کنم و از مسئولان پرسپولیس خواهش کردم چند روزی صبر کنند. البته هنوز هیچ تصمیمی برای آینده ام نگرفته ام و می خواهم با بررسی همه جوانب بهترین تصمیم را اتخاذ کنم.»

دروازه بان فصل گذشته گسترش فولاد می افزاید: «پیشنهادهای دیگری هم دارم اما نمی خواهم نامی از تیمی ببرم. قطعا با بررسی شرایط ظرف روزهای آینده تیم جدیدم را انتخاب می کنم.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)