دروازه‌بان تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز اینطور عنوان کرده که خط حمله پرسپولیس روز سختی را مقابل او خواهند داشت.

به گزارش مهر، محسن فروزان، دروازه بان تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز شرایط تیمش پیش از بازی حساس مقابل پرسپولیس را ایده‌آل توصیف کرد و گفت: تیم‌مان سراپا انگیزه است و روز سختی را برای پرسپولیس رقم می‌زنیم، ما بازی‌های سختی را در پنج هفته ابتدایی لیگ پشت سر گذاشتیم و با تیم‌های صدر جدولی فصل گذشته مقابله کردیم و حسابی آنها را به دردسر انداختیم.

وی افزود: اگر کمی شانس داشتیم جایگاه تیم ما در رده دوم یا سوم جدول بود اما ما با بدشانسی امتیازات زیادی را مقابل استقلال، سپاهان، تراکتورسازی و صبای قم از دست دادیم اما نمی‌خواهیم این روند در بازی با پرسپولیس ادامه داشته باشد.

فروزان در پاسخ به این سوال که " امکان دارد جوانی تیم‌ گسترش فولاد در استادیوم آزادی برای‌شان دردسرساز شود"؟، گفت: خودم چهارمین بازی تاریخ لیگ برتری‌ام را در آزادی و مقابل همین پرسپولیس پشت سر گذاشتم و اتفاقا یکی از بهترین روزهایم بود. تیم ما جوان است اما انگیزه زیادی در آن موج می‌زند. مطمئن باشید بازی زیبایی را شاهد خواهید بود. سال گذشته با تراکتوری سازی مقابل پرسپولیس پیروز شدم و امیدوارم اینبار به همراه گسترش این نتیجه رقم بخورد. ما می‌خواهیم شگفتی بزرگ هفته را به نام خودمان ثبت کنیم.

دروازه بان تیم گسترش فولاد تبریز در مورد تقابلش با خط حمله پرسپولیس و سیدصالحی گفت: با او در تراکتور همبازی بودم و از فوتبالش شناخت دارم اما جالب است بدانید سیدصالحی زمانی که در تراکتور همبازی من بود روزهای سختی مقابلم داشت و حتی در تمرینات هم در حسرت گلزنی به من بود. امیدوارم این مساله در بازی فردا هم ادامه داشته باشد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)