پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فولاد گفت:با توجه به اینکه وضعیت زمین ورزشگاه غدیر از کیفیت خوبی برخوردار است و تیم ما روی زمین کار می کند و شگرد داریم می توانیم  مقابل پرسپولیس نتیجه بگیریم.

حسین فرکی در نشست خبری پیش از بازی مقابل پرسپولیس عنوان کرد:بازی فردا،برای ما از چند جهت حائز اهمیت است.اول اینکه ما در چه وضعیتی هستیم و جایگاه خاصی در جدول داریم.در مسابقه روز شنبه در  یک بازی خانگی مقابل تیم پرهوادار پرسپولیس که در رده دوم جدول  ایستاده و نسبت به فصل قبل عمکلردی متفاوت و با بازیکنان جوان و با تجربه ای دارد قرار می گیریم.این مسابقه برای ما و پرسپولیس ساده نیست.امیدوارم مسابقه زیبا و بی حاشیه ای باشد و تماشاگر  یک بازی خوب و روان را ببیند و در نهایت به نفع ما تمام شود.

وی درباره غایبان تیمش در این بازی گفت:محروم نداریم و کلانتری و جعفری هم که مصدوم بودند آماده و سرحال هستند.حتی ممکن است در ترکیب 11 نفره قرار بگیرند.تنها نگرانی ما مصدومیت لوسیانو پریرا است که در بازی با استقلال خوزستان به وجود آمد.او در این هفته فیزیوتراپی انجام داد و ممکن است به بازی با پرسپولیس نرسد.در انتظار نظر پزشکان هستیم.سایر بازیکنان آماده هستند و مشکلی برای بازی ندارند.

سرمربی فولاد درباره پیش بینی اش از نتیجه بازی اظهار داشت:باید بپذیریم که فوتبال علی رغم قشنگی هم ممکن است آبستن اتفاقاتی باشد.می توانیم پیش بینی کنیم که این بازی را ببریم ولی اتفاقات هم می تواند در این مسابقه نقش داشته باشد.

وی درباره هواداران فولاد و خواسته آنها برای پیروزی در این بازی گفت:من هم عقیده با مردم و هواداران هستم.برای بردن پرسپولیس به میدان می رویم.از بازیکنان فولاد انتظار زیادی وجود دارد و امیدوارم هواداران تیم را تا آخرین لحظه تشویق کنند و بازیکنان هم تمام تلاششان را برای پیروزی انجام می دهند.

سرمربی فولاد درباره بازی در زمین غدیر اهواز اظهار داشت:با توجه به اینکه وضعیت زمین ورزشگاه غدیر از کیفیت خوبی برخوردار است و تیم ما روی زمین کار می کند و شگرد داریم می توانیم  مقابل پرسپولیس نتیجه بگیریم.اگر اشکالاتی هم در ورزشگاه غدیر وجود دارد امیدواریم با کمک مسولین برطرف شود.

وی درباره وضعیت پادوانی گفت:قرارداد پادوانی امروز ثبت شد و ما دنبال کارت بازی او هستیم.امیدوارم فدراسیون کویت کارت بازی او را هر چه زودتر صادر کند تا بتوانیم از او در بازی با پرسپولیس از او استفاده کنیم.ما به شدت دنبال این هستیم هر طور شده تا قبل از بازی با پرسپولیس کارت بازی پادوانی را بگیریم ولی اگر نشد مطمئنا در هفته آینده او درتیم ما حضور دارد.

فرکی درباره دیدار فولاد مقابل پرسپولیس در جام حذفی اظهار داشت:شرایط بازی در جام حذفی فرق می کند.ممکن است تا قبل از آن بازی مصدوم پیدا کنیم.با این وصف شرایط متفاوت خواهد بود ولی نتیجه مسابقه فردا،می تواند کمک زیادی از لحاظ فنی و وضعیت بازی تیم حریف به ما بکند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)