پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم سایپا گفت:امیدوارم در ادامه لیگ هرتیمی شایسته است مزد آن را بگیرد.

 حسین فرکی پس از پایان دیدار سایپا مقابل پرسپولیس اظهار داشت: با توجه به اینکه احساس می شد بازیکنان دو تیم پرفشار تمرین کرده بودند کار برای آنها ساده نبود و  تلاش می کردند صاحب موقعیت شوند. هر تیمی صاحب دو گل شد. از تیم خودمان رضایت داشتم. بچه ها با وجود خستگی خوب بازی کردند.

وی افزود: ترکیب  هر دو تیم در نیمه اول ثابت بود اما در نیمه دوم تغییراتی داشتند. زمان می برد تا هماهنگی های لازم شکل بگیرد. این بازی برای ما خیلی خوب بود. اگر عیب و ایرادی هم به چشم آمد باید روی آنها کار کنیم.

سرمربی سایپا درباره پرسپولیس گفت: آنها چند بازیکن ملی پوششان را نداشتند. این فرصتی برای آنها بود تا استفاده کنند. پرسپولیس همیشه پرسپولیس هست و بزرگ است و الان هم که صدر جدول هستند امیدوارم در ادامه لیگ هرتیمی شایسته است مزد آن را بگیرد.

فرکی درباره بازی محکم تیمش اظهار داشت:خودم توصیه کرده بودم محکم بازی کنند فوتبال بازی مردانه است و باید محکم بازی کرد. ما وقتی وارد بازی های رسمی شویم حریفان رحمی به ما نمی کنند. البته بازی جوانمردانه را هم فراموش نمی کنیم.

 مربی پیشین تیم ملی درباره بازی ایران و قطربیان داشت: برای تیم ملی آروزی موفقیت دارم همه بسیج شدند تا تیم ملی به جام جهانی صعود کند.امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)