سرمربی سپاهان گفت:پرسپولیس تیمی است که به همراه استقلال هواداران زیادی در همه جای ایران دارد و فرقی نمی کند که در تهران یا خارج از تهران بازی کند.

به گزارش فارس، حسین فرکی در نشست خبری پیش دیدار سپاهان و پرسپولیس گفت: پرسپولیس تیمی است که به همراه استقلال هواداران زیادی در همه جای ایران دارد و فرقی نمی کند که در تهران یا خارج از تهران بازی کند اما سپاهان هم در همه جای کشور هواداران خود را دارد که نتایج این تیم را دنبال می‌کنند. بنابراین این بازی از این حیث حائز اهمیت است که هواداران دو تیم مثل دوره‌های قبل مقابل هم قرار می‌گیرند.

وی افزود: همه حریفان برای ما قابل احترام هستند ضمن اینکه بازی مقابل پرسپولیس برای ما یکی از بازی‌های دشوار است که باید آن را با پیروزی پشت سر بگذاریم. بنابراین با حمایت هواداران خودمان و تلاش بازیکنان خوب سپاهان پس از کسب 6 امتیاز در ابتدای فصل و شرایط خوبی که دنبال می‌کنیم، به دنبال سه امتیاز دیدار فردا نیز هستیم.

فرکی یادآور شد: با همه احترامی که برای پرسپولیس و دوست بسیار خوبم برانکو قائل هستم که افتخار همکاری با این مربی بزرگ را داشته‌ام باید مقابل این تیم قرار بگیرم که البته بابت مواجه شدن با برانکو خوشحالم.

مربی سابق تیم ملی گفت: پس از جام جهانی 2006 آلمان برای دومین بار می‌توانم برانکو را از نزدیک زیارت کنم و به هر حال دیدار ایشان یاد و خاطرات گذشته را برای من زنده می‌کند. بنابراین برانکو به عنوان یک شهروند اصفهانی خوشامد می‌گویم.

وی در مورد اینکه فکر نمی‌کند بازی در مقابل تیم زخم‌خورده پرسپولیس تاحدودی دشوار باشد گفت: درست است. به دلایلی که گفتید بازی سختی در پیش داریم. آنها خوب نتیجه نگرفتند و انتظار از پرسپولیس بالاست. برای آنها این بازی اهمیت بالایی دارد اما اهمیت آن برای ما بالاتر است چون باید بازی‌‌های خانگی خودمان را در مقابل این تیم بزرگ با پیروزی پشت سر بگذاریم.

فرکی گفت: باید ببینیم فردا با توجه به شرایط دو تیم چه اتفاقی می‌افتد و کدام تیم می‌تواند از فرصت‌هایش بهترین استفاده را ببرد.

مربی سابق تیم ملی در مورد آشنایی‌اش با تیم ملی گفت: دوستی من و برانکو و آشنایی ما با هم هیچ ارتباطی به مسائل فنی ندارد. شاید از نظر تاکتیکی شباهت‌هایی به هم داشته باشیم و از نظر فوتبالی و فکری به هم نزدیک هستیم اما با توجه به اینکه برانکو در فوتبال باشگاهی ما حضور دارد شاید نظراتش نسبت به گذشته تفاوت کرده باشد. دوستی ما به قوت خود باقی است و آنچه در زمین رخ می‌دهد عملکرد بازیکنان و اجرای تفکرات دو مربی در زمین است.

وی ادامه داد: این بازی می‌تواند زیبا و جذاب باشد و امیدوارم که مسابقه تماشاگرپسندی از کار دربیاید.

فرکی در مورد وضعیت پادووانی، گردانی و وحید نجفی که دراین فصل به سپاهان آمده‌اند گفت: ما بازیکنان زیادی جذب نکردیم و فقط سه بازیکن جذب سپاهان شدند. پادووانی در دو بازی اول مصدوم بود و اکنون مصدومیتش برطرف شده است. از وضعیت حبیب گردانی هم راضی هستم. او با توجه به اینکه تازه به تیم ما اضافه شده وضعیت مطلوبی دارد.

سرمربی سپاهان در مورد نجفی و تعویض او در دقایق پایانی گفت: تعویض‌های نجفی فنی بوده و ما بیشتر می‌خواستیم پایان بازی را مدیریت کنیم و او با جو باشگاه سپاهان هم آشنا شود.

فرکی در مورد شایعه جدایی پریرا گفت: این شایعه صحت ندارد و با توجه به اینکه ما در آسیا هستیم نیاز به جذب یک هافبک خلاق و طراح داریم که شرایط به گونه‌ای بود که در ابتدای فصل نتوانستیم چنین بازیکنی را جذب کنیم اما امیدوارم در ادامه بتوانیم یک بازیکن خلاق به تیم اضافه کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)