پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: بازی که فردا مقابل پرسپولیس داریم متفاوت از دیدارهای گذشته پرسپولیس و سپاهان در تهران و اصفهان است.

حسین فرکی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان گفت: بازی پرسپولیس در مقطع فعلی با دیدارهای گذشته این دو تیم در تهران و اصفهان تفاوت دارد. این دومین تجربه من به همراه سپاهان مقابل پرسپولیس است. در مسابقه اول‌مان که پس از دو سه هفته حضورم در سپاهان بود توانستیم پرسپولیس را شکست دهیم.

وی ادامه داد: در دیدار رفت پرسپولیس با تغییراتی که در کادر فنی‌اش به وجود آمده بود به مصاف ما آمد و حمید درخشان مسئولیت پرسپولیس را تازه به عهده گرفته بود و ما در دیدار رفت توانستیم این تیم را در دقایق پایانی ببریم و حالا هم که بازی برگشت را در پیش داریم باز هم شاهد تغییراتی در پرسپولیس هستیم.

فرکی خاطرنشان کرد: البته این تیم درگیر مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هم است و من به عنوان یک ایرانی خوشحال هستم که این تیم موفقیت‌های خوبی در این مسابقات به دست آورده است و برانکو هم در این شرایط و با عقد قرارداد پرسپولیس روی نیمکت این تیم حضور دارد و این اتفاق دیگری است که ما شاهد آن هستیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در ادامه افزود: پرسپولیس بر خلاف آسیا در لیگ شرایط خوبی ندارد و به نظرم جایگاه واقعی این تیم اینجای جدول نیست. اما اتفاقاتی افتاد که این تیم از نظر مدیریتی و فنی دچار تغییرات شود و این مسائل باعث شد که پرسپولیس نتواند در جایگاه واقعی‌اش قرار بگیرد اما دیدار فردا برای ما از اهمیت بیشتری برخوردار است چون به عنوان میهمان وارد زمین می‌شویم و به دنبال پیروز شدن از گرفتن 3 امتیاز هستیم.

وی در ادامه افزود: پرسپولیس با نتایج خوبی که در آسیا گرفته و انگیزه‌ای که هواداران دادند و با توجه به حضور برانکو شرایط متفاوتی از قبل پیدا کرده البته ما هم تیمی قدیمی با سابقه و دارای افتخارات هستیم و در جدول جایگاهی داریم که باید خودمان را حفظ کنیم. این مسابقه اهمیت زیادی دارد و با احترام به همه حریفان و مخصوصا پرسپولیس که بای آن احترام خاصی قائلم باید نتیجه خوبی در این دیدار کسب کنیم.

سرمربی سپاهان در ارتباط با فراز و نشیب‌هایی که این تیم داشته است، تصریح کرد: این مسائل طبیعی است. نمی‌خواهم وارد جزئیات آن شوم. فراز و نشیب در هر تیمی اتفاق می‌افتد. می‌توانستیم در سه چهار دیدار نتایج بهتری بگیریم و چون این اتفاق نیفتاد امروز کارمان سخت‌تر شده است. به جرأت می‌گویم اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی باعث شد ما در آن مسابقات برنده نشویم. البته در دیدارهایی هم امتیازاتی کسب کردیم که توانست خیلی به ما کمک کند مثل همین مسابقه اخیر مقابل تراکتورسازی. امیدوارم فراز و نشیب‌های سپاهان کم شود تا جایگاه واقعی مان را در جدول پیدا کنیم.

وی در رابطه با بحث عدم همراهی محمدرضا خلعتبری با سپاهان در دیدار مقابل پرسپولیس و اینکه گفته می‌شود او این تصمیم را گرفته است، گفت: قصد ندارم خیلی در این ارتباط صحبت کنم. اتفاق خاص و مهمی نیفتاده است آن هم از نگاه من که با حاشیه میانه‌ای ندارم. خلعتبری همیشه نسبت به من لطف و محبت داشته و این مسئله از گذشته تا به حال رخ داده است. او در این مسابقه همراه ما نیست به این دلیل که احساس کردم تمرکز لازم را از لحاظ ذهنی برای این مسابقه نداشته‌ام. خلعتبری از لحاظ فنی بازیکنی خوب و توانمند است.

فرکی ادامه داد: اینکه خلعتبری همراه با ما به تهران نیامده تصمیمی است که من گرفتم و این موضوع شاید برای هر بازیکنی پیش بیاید اما آنها به هر حال بازیکنان معمولی هستند که سابقه ملی هم ندارند و درباره آنها خیلی حرف زده نمی‌شود اما درباره بازیکنی مثل خلعتبری به این موضوع بیشتر پرداخته می شود با این همه باید بگویم که از نظر من مسئله محمدرضا خلعتبری یک موضوع کاملا معمولی و درون خانوادگی است که حل خواهد شد. اگر هم او امروز با ما نیست تصمیمی است که برای خودش، خودم و سپاهان گرفتم اما خود خلعتبری می‌داند که علاقه زیادی به او دارم و همیشه او را دوست خواهم داشت و در جلسه فنی تیم هم این مسئله را عنوان کردم.

وی افزود: امیدوارم بعد از بازی با پرسپولیس این مسائل حل شود و او با تمرکز بهتری در بازی‌های بعدی به میدان برود اما به هر حال چون حریف فردای ما پرسپولیس است به این مسائل بیشتر پرداخته می‌شود. باید بگویم که نه مسئله انضباطی به وجود آمده و نه مسئله اخلاقی بلکه یک موضوع معمولی است که بعد از جلسه بین باشگاه و این بازیکن همه چیز حل خواهد شد تا خلعتبری در این چند گام آخر همراه با سپاهان بتواند به موفقیت برسد.

سرمربی تیم سپاهان درباره شناخت او از برانکو و همچنین شناخت برانکو از وی و اینکه آیا دست سرمربی پرسپولیس را خوانده، اظهار داشت: به این موضوع باید دوطرفه نگاه کرد. اولا که خوشحالم برانکو به ایران آمده و از او تشکر می‌کنم که در برنامه 90 به من لطف داشت و خوشحالم که او را دوباره می‌بینم و خاطرات خوب‌مان را با هم تکرار می‌کنیم. هر چند که از این بابت کم‌لطفی‌هایی از سوی برخی افراد صورت گرفت و من از این موضع گله‌مندم چون حق مطلب به درستی ادا نشد و می‌بینیم شرایطی که در حال حاضر در سطح ملی وجود دارد در زمان برانکو عکس آن وجود داشت و او غریبانه از تیم ملی رفت آن هم در حالیکه در این 9 سال اشاره‌ای به آن نشد اما خوشحالم که برانکو دوباره به فوتبال ایران برگشته و مثل گذشته با شخصیت کار خواهد کرد و آرزوی موفقیت برای او دارم.

وی افزود:‌در مورد برانکو باید هر بعد مسئله را نگاه کنیم. او تازه به ایران آمده و هنوز روی کارش در پرسپولیس مسلط نشده است. البته ایوانکوویچ آزمون خود را در ایران پس داده و در سایر کشورها هم کارنامه خوبی دارد. باید فرصت بیشتری به برانکو بدهیم تا بتواند افکار خودش را در ایران پیاده کند.

سرمربی سپاهان در ادامه تأکید کرد: چیزهای زیادی از لحاظ اخلاقی، کاری و فنی از ایوانکوویچ یاد گرفتم. همچنین از اساتیدی مثل حسن حبیبی، همایون شاهرخی و محمدحسین لطفی که اولین استاد من بود آموخته‌ام. امیدوارم فردا خوب کار کنم و مقابل استاد و دوستم امتحان خوبی بدهم. البته فردا نقش اصلی را بازیکنان ایفا می‌کنند و امیدوارم اجرای خوبی داشته باشیم و پس از آن به خوبی به دوستی‌هایمان ادامه دهیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)