سرمربی تیم فولاد خوزستان تاکید کرد، تیمش در مصاف با نفت تهران به دنبال تساوی و حداقل امتیاز نخواهد بود.

به گزارش تسنیم، حسین فرکی در نشست خبری پیش از دیدار نفت تهران- فولاد خوزستان اظهار داشت: بازی نفت و فولاد به نوعی یک بازی فینال است که هر 2 تیم برای کسب سهمیه آسیا تلاش می‌کنند. اصلا پیش‌بینی این موضوع را نمی‌کردم کار به جایی برسد که علیرغم میل باطنی‌ام مقابل تیم سابق خود قرار بگیرم.

وی افزود: 2 سال در تیم نفت کار کردم. مجموعه نفت، مجموعه‌ای پاک و کاربلد است. با تجربیاتی که در تیم فولاد کسب کردم به این نتیجه رسیدم که این باشگاه نیز در بخش مدیریتی و بازیکنان نزدیک به باشگاه نفت است. تقدیر این بود که مقابل هم قرار بگیریم اما قطعا برای کسب سهمیه آسیا تلاش می‌کنیم تا هواداران فولاد را که در طول فصل از ما حمایت کردندریال خوشحال کنیم.

سرمربی فولاد خوزستان تصریح کرد: هرچه به پایان لیگ نزدیک شدیم مشکلات ما زیادتر شد که مهمترین آن وقفه‌های پی‌درپی لیگ بود. اگر این اتفاق نمی‌افتاد 4،5 هفته زودتر سهمیه آسیا را کسب می‌کردیم اما بضاعت‌مان همین بود. واقعا بچه‌های فولاد سال سختی را سپری کردند، چرا که برای کسب سهمیه آسیا تلاش زیادی از خود نشان دادند.

فرکی خاطر نشان کرد: این سومین سالی است که شخصا با فشار زیادی کار می‌کنم ولی راضی‌ام به رضای خدا و امیدوارم فردا بازی خوب و زیبایی از هر 2 تیم شاهد باشیم. هم نفت و هم فولاد به دنبال پیروزی هستند اما ما یک شانس داریم که با کسب تساوی نیز می‌توانیم سهمیه آسیا را کسب کنیم. با این وجود فردا با دیدگاه مساوی بازی نمی‌کنیم و برای برد به میدان می‌رویم. مانند دونده‌ای که برای رسیدن به خط پایان دویدن را شروع کرده تلاش خواهیم کرد تا این مسیر با قدرت به پایان برسانیم.

سرمربی فولاد خوزستان در خصوص محرومان و مصدومان تیمش عنوان کرد: عبدالله کرمی مصدوم و ایوب کلانتری و مهدی امیرآبادی بازیکنان 3 کارته ما هستند که به لطف داوری محرومیت این 2 بازیکن شامل ما شد. در بازی مقابل استقلال برخلاف میل باطنی‌ام این موضوع را عنوان کردم و با تمام احترامی که برای داوران قائلم بار دیگر می‌گویم انتخاب محسن ترکی کار درستی نبود. این کار درست نبود که پس از مدت‌ها به ترکی داوری یک بازی را سپردند.

فرکی تصریح کرد: با انتخاب ترکی به لحاظ روانی تیم ما لطمه خورد. اگر در بازی مقابل استقلال برنده می‌شدیم هم این اعتقاد را داشتم. ما از داوری ترکی لطمه خوردیم و اکنون 2 محروم داریم. با این حال برای دیدار فردا مقابل نفت آماده هستیم و تلاش می‌کنیم که برنده از زمین خارج شویم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)