سرمربی پیشین تیم فوتبال منچستر یونایتد انگلیس گفت:علاقه ای به بازگشت به دنیای مربیگری فوتبال ندارد.

 

سرآلکس فرگوسن گفت: من به این موضوع در شهر آورد کنتاکی،مسابقات مسترز و جام ملبورن و در فرانسه ااشاره کردم. افراد زیادی از من می خواهند که این کار را انجام دهم که این موضوع چالش هایی برایم به همراه دارد.زمانی که من منچستر یونایتد را ترک کردم هرگز تصورم این نبوده که تصمیمی اشتباه گرفته ام.من به فکر پیشرفت هستم و دیگر علاقه ای به مربیگری ندارم.من علاقه ای به نتایج منچستر یونایتد ندارم و فکرم را مشغول این موضوع نمی کنم .در حال حاضر این تیم در شرایط خوبی قرار دارد و دیوید مویس بهترین کار را برای آن انجام خواهد داد.
وی افزود:من صددرصد از وی حمایت می کنم و همه باشگاه با وی هستند.این موضوع مهمی برای باشگاه محسوب می شود و آنها از مربی آن حمایت می کنند و این برای او رویداد خوب و مهمی است.
فرگوسن درباره تیم چلسی گفت: موضوع تیم چلسی موضوع عجیبی است.همانطور که می دانید آنها مربیان خود را بارها تغییر می دهند.آنها سه عنوان قهرمانی لیگ برتر و سه عنوان قهرمانی جام حذفی را با آبراموویچ مالک خود کسب کرده اند.آنها در حال حاضر هم به روند تغییر مربیان خود ادامه می دهند.این موضوع برای آنها کارا بوده و روند برد تیم مداوم بوده است.اما اگر در بلند مدت به این موضوع نگاهی داشته باشیم این موضوع نگران کننده است.تیم چلسی در چند سال گذشته همواره یکی از رقبای اصلی تیم ما بود و همیشه بین دو تیم رقابتی سنگین وجود داشت.
فرگوسن درباره پیشنهاد مربیگری چلسی گفت:یک مورد بود و او (آبراموویچ)از یک نفر برای این کار استفاده کرد و او به من نزدیک شد و این پیشنهاد را دارد اما من به او نه گفتم و گفتم که شانسی وجود ندارد.منچستر یونایتد تیم من است .
وی درباره اختلافات خود با وین رونی مهاجم منچستر یونایتد گفت:او از من خواست که از تیم بروم و این در حالی بود که من سرمربی تیم بودم و باید به آنچه که در تیم و در زمین می گذشت توجه داشته باشم.این در حالی بود که وی در زمین عملکرد خوبی نداشت اما حالا او عملکرد بهتری دارد و انرژی او بازگشته است.او به دنبال هدف خود است و خوب بازی می کند.به نظرم شاید رفتار من نقطه عطف خوبی برای وی بود.
وی افزود:زمانی که به تیم آمد تنها هفده سال سن داشت .ما از بازیکنان جوان حمایت کرده ایم و به دنبال این بازیکنان برای حضور در تیم بودیم.ما تمام تلاش خود را برای بهبود بازی وی انجام دادیم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)