سرمربی شیاطین سرخ پس از دریافت ۳ گل از ریدینگ به انتقاد از عملکرد مدافعان تیمش پرداخت و آن را بدترین نمایش در این فصل خواند.

  •  
  •  
  •  

به نقل از ساکرنت، منچستریونایتد دیدار هفته پانزدهم خود را با پیروزی 4 بر 3 در خانه ریدینگ پشت سر گذاشت.

اندرسون، رونی (2 بار) و فان پرسی گلزنان یونایتد در خانه ریدینگ بودند. آنها در ورزشگاه مجسکی 2 بار از حریف خود عقب افتادند ولی خیلی زود نتیجه را جبران کردند. دفاع ضعیف یونایتد عصبانیت الکس فرگوسن را به دنبال داشته است.

پیرمرد اسکاتلندی در مورد این دیدار گفت: فکر می‌کنم نتیجه‌ای که در این دیدار رخ داد، در لیگ برتر انگلیس یک رکورد باشد. به ثمر رسیدن 7 گل در نیمه نخست چیزی است که تکرار آن بسیار سخت است. دفاع ما خیلی بد بود. بدترین نمایش در طول این فصل. فقط از این موضوع خوشحالم که توانستیم گل بزنیم و بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

این هفتمین دیداری است که در این فصل منچستریونایتد از حریفان خود عقب می‌افتد ولی در پایان بازی را با پیروزی به پایان می‌برد. موضوعی که فرگوسن را نا امید کرده است.

وی در این خصوص عنوان کرد: اگر تیم‌ شما در طول یک دیدار چنین اشتباه‌هایی را انجام دهد و شما هر هفته مجبور باشید برای رسیدن به پیروزی، اشتبا‌ه‌های خود را جبران کنید،‌ مشخص است که تیم شما مشکل بزرگی دارد. با این شیوه دفاع، پیروزی ما در این پیکار شبیه معجزه بود. تنها چیزی که من را خوشحال می‌کند، 3 امتیازی است که از این دیدار بدست آورده‌ایم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)