سرالکس فرگوسن، سرمربي منچستريونايتد، از اينکه تيمش در مرحله يک هشتم نهايي رقابت هاي ليگ قهرمانان مقابل رئال مادريد قرار خواهد گرفت، بسيار هيجان زده است.

قرعه کشي مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان امروز برگزار شد و يونايتدها در قرعه اي دشوار بايد با رئال روبرو شوند اما سرمربي باتجربه شياطين سرخ کاملا از اين قرعه استقبال کرد و اعلام کرد در انتظار ديدار کريس رونالدو، شاگرد سابقش و همچنين ژوزه مورينيو است.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" اين يک فرصت فوق العاده براي هواداران ماست تا بار ديگر کريس رونالدو را ببينند. همچنين فرصتي براي من تا با ژوزه ملاقات کنم. بايد کمي نوشيدني خوب سفارش بدهم."

البته اظهار نظرهاي فرگوسن در مورد رئالي ها هميشه اين اندازه دوستانه نبوده است. زماني که اين باشگاه در سال 2009 به دنبال به خدمت گرفتن کريس رونالدو بود، فرگوسن در اظهار نظري جنجالي گفته بود:" بارسايي هاي هميشه با وجدان تر از رئالي ها بودند."

رئالي ها در دور گروهي نيز با ديگر تيم شهر منچستر هم گروه بودند و در دو ديدار، توانستند يک پيروزي و يک تساوي مقابل آنها به دست بياورند.

دو تيم آخرين بار در سال 2003 مقابل هم قرار گرفتند که با درخشش رونالدوي برزيلي در تيم رئال، اين تيم در مجموع دو ديدار به پيروزي 6-5 دست پيدا کرد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)