شیاطین سرخ امسال زیر نظر دیوید مویس بدترین شروع ممکن را در رقابتهای لیگ برتر داشته اند ولی فرگوسن معتقد است که روزهای خوب از راه خواهند رسید.

سرالکس فرگوسن سرمربی اسبق منچستریونایتد معتقد است که این تیم در آینده به موفقیت خواهد رسید. این درحالی است که آنها شروع ضعیفی در لیگ برتر داشته اند.

امسال اولین فصلی است که دیوید مویس به عنوان جانشین سرالکس فرگوسن هدایت این تیم را در دست گرفته و ضعیف ترین شروع یونایتد در لیگ برتر دراین فصل رقم خورده است. آنها در حال حاضر در رده نهم جدول لیگ برتر هستند و از هفت بازی ابتدایی شان تنها 10 امتیاز کسب کرده اند. باخت مقابل منچسترسیتی ولیورپول باعث شده تا شروع شیاطین سرخ چندان مطلوب نباشد و این روزها دیوید مویس جانشین سرالکس فرگوسن با انتقادات فراوانی روبروست.

فرگوسن که درسال 1986 به عنوان سرمربی یونایتد انتخاب شده بود در طول دوران طولانی حضورش روی نیمکت مربیگری این تیم 38 جام قهرمانی به دست آورد و حالا از بیرون گود نظاره گر عملکرد بازیکنان سابقش است.

فرگوسن با حضور در یک رویداد که نامگذاری خیابانی به نام «سرالکس فرگوسن» بود، نظرش را در مورد بازگشت قریب الوقوع یونایتد به روزهای اوج مطرح کرد و گفت:« فوق العاده است.

یونایتد باشگاه فوق العاده ای است و من هنوز فکر می کنم که تعداد زیادی از هواداران جوان ما یادشان نمی آید که تیم در گذشته نیز روزهای بد زیادی را پشت سرگذاشته بود. مصاف با آن روزهای بد بود که باعث شد تا ما مبدل به تیم خوبی شویم. این باشگاه همیشه به راهش ادامه خواهد داد. ما کارمندان بزرگی را در اختیار داریم؛ افرادی فوق العاده در باشگاه هستند و این مسیری یک طرفه است که یونایتد در آن درحال حرکت است.»

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)