پرسپولیس نیوز:  مربی تیم فوتبال گهر دورود معتقد است مدیرعامل پرسپولیس از رسانه‎ای کردن کمک به گهر هدف داشته‎ است.

نادر فریادشیران با اشاره به پرداخت 20 درصد قرارداد بازیکنان پیش از دیدار با پرسپولیس اظهار کرد: بازیکنان ما کم‎توقع و خیلی خوب هستند. دست آقای هدایتی درد نکند که به قولش عمل کرد و هم اکنون بچه‎ها به لحاظ روحی در شرایط خوبی به سر می‎برند.

وی با اشاره به تسویه حساب گهر با رویانیان، خاطرنشان کرد: بخشی از چک‎هایی که هدایتی از پرسپولیس داشته، به این تیم عودت داده و حتی بیشتر از پولی بوده که رویانیان به گهر کمک کرده است، گهر دیگر دینی به رویانیان ندارد.

فریادشیران با تأکید بر این‎که ای کاش کسی که کمک می‎کند، آن را رسانه‎ای نکند، افزود: فکر کنم آقای رویانیان از رسانه‎ای کردن کمکش به گهر هدف داشت، این‎که چند روز قبل از بازی برگشت پرسپولیس-گهر که به تعویق افتاد این مطلب مطرح شود زیاد جالب نیست و به لحاظ روحی-روانی تأثیر منفی می‎گذارد.

مربی گهر دورود تصریح کرد: رویانیان که این همه بذل و بخشش می‎کند، با برگزاری دیدار برگشت در دورود موافقت کند، بازی رفت میزبان بودیم ولی بازی در آزادی برگزار شد؛ مگر نمی‎گوید به خاطر مردم به گهر کمک کرده حالا برای همین مردم هم اجازه دهد دیدار برگشت در دورود برگزار شود.

وی درباره شرایط تیم قبل از دیدار با پرسپولیس گفت: خوشبختانه بازیکنان در شرایط خوبی به سر می‎برند و فقط برای کسب امتیاز به مصاف پرسپولیس می‎رویم، برای ما پرسپولیس یا هر تیم دیگری فرقی ندارد و فقط برای کسب 3 امتیاز به میدان می‎رویم.

فریادشیران با بیان این‎که از وقتی که هدایت گهر را به عهده گرفته‎ایم، روند این تیم روبه‎ر‎شد بوده، یادآور شد: قبل از ما گهر فقط 8 امتیاز گرفته بود وپس از آن این تیم 10 امتیاز کسب کرده، فقط 2 بازی را به ذوب‎آهن و فجر سپاسی باخته‎ایم، آن‎هم در شرایطی که چند بازیکن اصلی را در اختیار نداشته‎ایم.

وی بیان کرد: در دیدار با فجر سپاسی اگر توپ‎هایمان گل می‎شد می‎توانستیم با اختلاف چند گل این تیم را ببریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)