پرسپولیس نیوز : رمربی تیم فوتبال پرسپولیس امروز به صورت جدی تمرینات شاگردانش را زیر نظر داشت.

تمرین امروز (یکشنبه) تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 16 در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد. خبرنگاران و هواداران در یک ساعت ابتدایی تمرین با صلاحدید حمید درخشان پشت در ورزشگاه درفشی‌فر بودند اما در دقایق پایانی مجوز حضور در درفشی‌فر را به دست آوردند.

* محسن بنگر به خاطر مشکل مصدومیت دستش و با هماهنگی کادر پزشکی زودتر محل تمرین را ترک کرد.

* شاگردان درخشان پس از دویدن و گرم کردن، کار با توپ و مرور کارهای تاکتیکی را در دستور کار داشتند. در بخش بعدی تمرین بازیکنان در قالب دو تیم فسفری و سفید فوتبال درون تیمی را زیر نظر درخشان و عبدی برگزار کردند.

* در بخش فوتبال درون تیمی و برخلاف روز گذشته که درخشان فقط نظاره‌گر بود، امروز سرمربی پرسپولیس با جدیت و انگیزه زیادی عملکرد شاگردانش را زیر نظر داشت.

* حدود 50 هواداری که روی سکوها نشسته بودند کاملاً ساکت بودند و به این صورت تمرین را تماشا کردند.

* در فوتبال درون تیمی و در صحنه‌ای که مهاجمان تیم فسفری موقعیت خوبی را از دست دادند، حمید درخشان بازی را نگه داشت و با فریاد اعلام کرد که چرا بازیکنان موقعیت را به گل تبدیل نمی‌کنند.

* سوشا مکانی غایب بزرگ تمرین امروز بود.

* برخلاف روز گذشته که نادر باقری به علت مشکلات جسمانی خیلی زود محل تمرین را ترک کرد، امروز از ابتدا در تمرین حضور داشت و مشغول کار کردن با همامی و قدیمی‌پور بود.

* قدیمی‌پور، دروازه‌بان جوان و سوم پرسپولیس امروز عملکرد خوبی داشت و بارها با عکس‌العمل‌های خوب مانع گلزنی مهاجمان تیم مقابل شد.

* مانند روز گذشته سه چهار بازیکن تیم امید پابه‌پای دیگر بازیکنان در تمرین حاضر بودند. این بازیکنان در پست‌های دفاع وسط، هافبک میانی، هافبک راست و مهاجم بازی می‌کردند.

* در خلاف فوتبال درون تیمی حسین عبدی بارها به صورت جداگانه با بازیکنان صحبت کرده و نکات تاکتیکی را به آنها گوشزد می‌کرد.

*  تمرین امروز سرخپوشان در ساعت 17:45 و پس از یک ساعت و 45 دقیقه به پایان رسید.

* بعد از پایان تمرین نژادفلاح و درخشان جلسه‌ای سرپایی را برگزار کردند.

* در حالی که بازیکنان مشغول سرد کردن بودن با دستور کادرفنی مسعود همامی و قدیمی‌پور به همراه گابریل در زمین ماندند تا هافبک برزیلی پرسپولیس تمرین زدن ضربه ایستگاهی با آدمک‌های تمرینی را انجام بدهد.

* در پایان تمرین امروز هواداران مانند روز گذشته علی کریمی را مورد تشویق خود قرار دادند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)