پیشکسوت باشگاه نفت تهران گفت: اجازه نمی دهیم نفت از تهران خارج شود و تا آخر می ایستیم.

ناصر فریادشیران درباره فروش نفت به ملوان اظهار داشت: به هواداران ملوان احترام می گذارم اما شادی آنها موقت است. نفت تیم بی کسی است. برای اولین بار و آ[رین بار می خواهیم جلوی هبه سیاسی را بگیریم. صبا و پاس هم قبلا بودند. پایتخت 17 میلیونی باید 10 تیم لیگ برتری و 10 تیم لیگ یکی داشته باشد.

وی در ادامه افزود: برای خسته بند نماینده شهر انزلی متاسفم. با کارهای سیاسی، اقایان دنیامالی و خسته بند به جایی نمی رسید. شاید برای مدتی محبوب بشوید اما دزدی بسیار بزرگی از تهران است و این تاوان دارد. متاسفم برای کسانی که در ملوان پست گرفته اند. آقای خسته بند، مردم انزلی را خسته تر نکن. عدم توانایی اعضای هیئت مدیره ملوان و مدیریت این تیم باعث شد تا ملوان به لیگ یک سقوط کند. مطمئن باشید نفت در تهران می ماند. همان طور که در دوره قبل، نفت را به استان مرکزی روی کاغذ هبه کردند و این اتفاق نیفتاد؛ این بار هم همین طور می شود.

پیشکسوت فوتبال تهران در ادامه خاطرنشان کرد: آقای خسته بند، شما 22 میلیارد تومان پول دارید؟ با چک و سفته می خواهید تیم بخرید؟ متقاضی تهرانی می خواهد 17 میلیارد تومان هزینه کند. شما هم اگر می خواهی هزینه کنید؛ باید از بیت المال استفاده کنید که خلاف است.و شک نکنید که نفت می ماند. جلسه هیئت رییسه سازمان لیگ هم هست. آقایان تاج، بهروان و کاظمی هم مخالف هستند. ملوان هم می تواند خودش فوتبالی بالا بیاید.

وی در ادامه افزود: کاری نکنند که فوتبال تعلیق شود. نامه نوشتیم به نماینده های تهران، به وزیر ورزش که متولی ورزش است و امیدواریم چاره داشته باشد. مایلی کهن بچه انزلی است. او گفت که مشکلات انزلی بسیار زیاد است. ایشان می خواهد کمپین محیط زیست راه بیندازد. آقای خسته بند آن مشکلات را درست کن. آقای دنیامالی شما باید مشکلات تهرانی ها را حل نکنید.

فریاد شیران در پایان گفت: خریدار تهرانی گفته است که یک هفته ای تسویه می کنیم. مالیات را هم پرداخت می کند. راه آهن 11 و نیم میلیارد تومان فروش رفت. ملوان قرار است از پول دولتی ارتزاق کند و گفته اند که سه ماهه تسویه می کنند. از رد و بدل شدن پول خبر ندارم. خریدار تهرانی گفته است که سریع قرارداد می بندد و یک هفته ای تسویه می کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)