مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی شیراز تاکید کرد، زردپوشان شیرازی فریب اعتصاب بازیکنان پرسپولیس در روزهای اخیر را نخواهند خورد و با آمادگی کامل به مصاف این تیم می‌روند.

جعفر جعفری در گفت‌وگو با  تسنیم در خصوص اعتصاب بازیکنان پرسپولیس و تاثیر این موضوع بر عملکرد سرخپوشان در دیدار با فجرسپاسی شیراز اظهار داشت: اعتصاب و ناآمادگی بازیکنان پرسپولیس فقط حرف است و ما می‌دانیم که پرسپولیسی‌ها آماده‌اند و تمرینات بسیار خوبی نیز داشته‌اند. بنابراین به هیچ وجه گول اعتصاب و ناآمادگی بازیکنان پرسپولیس را نمی‌خوریم و با تمام توان به مصاف پرسپولیس خواهیم رفت تا 3 امتیاز بازی خانگی را بگیریم.

مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی شیراز در ادامه افزود: فجرسپاسی شرایط بسیار حساسی در جدول دارد به همین دلیل بازیکنان و کادر فنی ما تمام هم و غم خود را معطوف به گرفتن 3 امتیاز بازی با پرسپولیس و 4 دیداری که تا پایان فصل پیش رو داریم کرده‌اند. ما به دنبال آن هستیم که در بازی‌های باقی‌مانده از لیگ برتر امتیازات لازم را کسب کنیم و در این مسابقات بمانیم.

وی در واکنش به شایعه بازی کردن مهاجم برزیلی فجر در دیدار با پرسپولیس خاطر نشان کرد: مهاجم برزیلی چند روزی است که در تمرینات فجر حضور دارد اما تاکنون کیفیت فنی جالبی از این بازیکن دیده نشده و به همین دلیل حضورش در بازی مقابل پرسپولیس فقط  یک شایعه است. بازیکنی که هنوز کادر فنی در مورد او نظر خاصی نداده، احتمال حضورش در ترکیب تیم بعید است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)